05/05/2015

Wait a minute


Cześć miśki!
Jak matura? U mnie matma nawet dość na eleganckości, gorzej z polskim, ale myślę, że jakoś to będzie. Niech to się już skończy :')
Miałam iść na zdjęcia z Grzesiem, ale mnie zrobił z bambuko debil. Mame wyciągnęłam na chwile to porobiła jakieś (zdolna). Łapcie:
Hi bunnies!
My final exams are going fine I think. I can't wait for the last day. Give me holidays.
I was going to go on the photo seassion but my friend ignored me haha (ily anyway) so my mum took me some photos. Here you go:



sweater- H&M
shorts- SHEINSIDE
creepers- DEEZEE
hat- UNKNOWN
choker- ALIEXPRESS











































27 comments:

  1. Świetna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  2. Cudny sweterek. :)
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. <3 zapraszam na mojego bloga
    natxxvxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Doncia masz dobry kontakt z mamą? Taki, że możesz z nią o wszystkim porozmawiać? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie aż tak, ale kontakt mamy dobry

      Delete
  5. Powodzenia na dalszych maturach! Skąd sweterek?
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. spodenki są cholernie dziwne, ale bardzo Ci pasują do tej stylizacji. sweterek jest cudowny, sama chętnie bym taki nosiła. a co do kapelusza, to chyba bardzo go lubisz, bo jest w wielu stylizacjach. :) świetna stylizacja.
    http://heartshapedglassesx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gdyby nie to zblizenie spodni to nadal myslalabym, ze jest na nich marihuana serio haha

    ReplyDelete
  8. skad case i okulary te cale czarne?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o te ostanie to kupiłam w jakimś chińskim markecie, a case z aliexpress

      Delete
  9. Jesteś piękna <3

    ReplyDelete
  10. Ale angielski kochanie to ty sobie lepiej podszkol ;) stylizacja spoko 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciągle sie ucze ;) Ale zastanawiam sie, gdzie widzisz jakiś błąd

      Delete
    2. pierwsze zdanie jest np nie składne.. w ostatnim nie mówi się take photos tylko pictures.."I was going to go.. (??)" To szłaś idziesz czy chodzisz ? Prościej by było I wanted to go for.. w innych notkach też razi w oczy ale mam nadzieje że bd lepiej ;) p.s. w anglii szkolny angielski do niczego ci się nie przyda wierz mi dlatego skup się na mowie nie niby szkolnym poprawnym pisaniu bo nikt cię nie zrozumie. Pozdrawiam i trzymam kciuki

      Delete
    3. Dziwne, angielscy czytelnicy nie widzą tu żadnego błędy, absolwentka filologii angielskiej także. Zanim zaczniesz innym wytykać 'błędy' (które błędami nie są) skup się najpierw na swoim angielskim ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki też!

      Delete
    4. nie łatwiej było napisać "i won't go" zamiast "i was going to go but im not go because no"? bez sensu tak trochę, i to nie jest hejt, ale angielskiego nigdy nie przetłumaczysz idealnie z polskiego, pozdrowionka z uj :))

      Delete
    5. Nie widze tu niczego bez sensu i moja odpowiedz to tez nie był hejt, ale mam alergie na ludzi którzy uważają ze wiedza najlepiej ;) Sami Anglicy mi mówili, ze nawet oni nie znają perfekcyjnie swoje języka i każdy mowi inaczej i to wcale nie oznacze, ze jest zle, wiec po prostu przemilcz moj angielski, nie podoba ci sie sposób w który pisze to czytaj polską wersje

      Delete
    6. anonim chyba nie ogarnia wyrażeń, takich np jak be going to.. ><

      Delete
  11. No, no! Elżunia się postarała! Ale Donia i tak dorzuciła swoje 5 groszy i dodała foty z ajfona haha
    A stylizacja jak zwykle świetna. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Współpracujesz z firmą Walktrendy, starasz się o to, czy po prostu wyskoczył mi ich baner? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisali do mnie pare dni temu, dopiero zaczynam :)

      Delete
  13. http://hash.fm/page/top100snapchat Donka zgłoś się tam haha :(

    ReplyDelete
  14. jak ślicznie wyglądasz! spodenki mega ♥

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE