02/05/2015

Ur just jealous


Cześć miśki!
Zebrałam się wczoraj i porobiłam jakieś zdjęcia, zapowiada mi się parę sesji więc po maturach wreszcie będzie coś innego od tych pokojowych notek, za które przepraszam, ale myślę, że nie są aż takie złe skoro ciągle Was tu przybywa za co dziękuje i nawet nie wiecie jak się ciesze (czy tylko mi brakuje tu emoji.............). No i dziękuje za 1000 polubień na facebooku w tydzień!!!!! Nie wierze serio haha. Buzi!
Uwaga zdjęcia w trampach. Tego jeszcze nie było haha.
Hi bunnies!
I made some photos yesterday. It looks like I'll have some photo seassions after my final exams- finally something diffrent from that type of posts but they're not as bad as I think because here's more and more of you guys, thank you for that! Oh and I 've reached 1000 likes on my fanpage in one week!!!!!! Thank you!!!!!!!!!! Btw I know I'm writing there in Polish but you can like my page either way. I think about translating that page too, who knows. Maybe in the near future :D English speaking readers: are you there?!?!
Photos with sneakers- that's new haha.




top- SH, DIY
shorts- SHEINSIDE
sneakers- DEICHMANN










































19 comments:

  1. Bardzo fajna stylizacja, luźna i wygodna, idealna na ciepły dzień :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. omg Doncia cudownie wyglądasz!!! i pieknie dobrane <3 tez mi tu brakuje emoji haahah

    ReplyDelete
  3. My lubimy pokojowe notki ;D Ładne zdjęcia <3
    Nasz blog ♥

    ReplyDelete
  4. Mega stylizacja, bardzo wygodna, a to się ceni :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdzie w tych trampach na białą pościel!!!!!

    ReplyDelete
  6. Oo taaa stylizacja świetn <3

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, powodzenia na maturze :)

    ReplyDelete
  8. Doncia mam pytanie, gdzie kupiłaś tą bluze? http://ask.fm/donatkay/answer/118846473569

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdzie ty zbłądziłaś kobieto haha, fesswybitnie

      Delete
    2. szukałam i znalazłam płacze ahahah dziekuje mis

      Delete
  9. Powodzenia na maturze. Bardzo ciekawi mnie na jaki profil chodzisz do szkoły? :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodziłam* do technikum obsługi turystycznej

      Delete
  10. W jakim szmateksie będziesz pracować ? ;)

    ReplyDelete
  11. Hejka :) planuję założyć bloga z taką "tematyką" jak Twój. Jednak nie wiem jak go nazwać :")i czy pomożesz mi jak go nazwać :)
    Pozdrawiam :) x

    ReplyDelete
  12. śliczną tą bluzkę zrobiłaś haha! tylko mnie wkurza ten dzyndzelek, głupie życie perfekcjonisty:')

    ReplyDelete
  13. Świetny outfit! Oby tak dalej ;))

    ReplyDelete
  14. Ale chudzinka :) http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE