Sun kissed

May 13, 2015


Cześć miśki!
Wyciągnęłam Grzesia na zdjęcia, notki tego typu zajmują zdecydowanie o wiele więcej czasu, będzie ciężej, ale damy radę! Nie przejmujcie się moją rudością, jeszcze z tydzień-dwa i ruszę z nimi dalej.
Jeśli macie jakieś pomysłu lub chcielibyście po prostu zobaczyć/poczytać o czymś konkretnym to piszcie w komentarzach. Od przyszłego tygodnia ruszam konkretnie ze zdjęciami (no, przynajmniej taki jest plan haha). Długa droga przed nami z tym, po maturach ruszam ze zdjęciami z Klaudią, muszę popracować nad kolorystyką, bo to co robię na razie to....... no ciężko haha.
Do Krakowa miałyśmy się przeprowadzić dopiero we wrześniu, ale już pod koniec miesiąca jedziemy oglądać mieszkania i wynosimy się w lipcu. Za szybko się to wszystko zmienia coś :') Jest tu ktoś z Krakowa? :D
Hi bunnies!
I took some photos with Grzesiu. Making posts like this take a lot of time. Don't look at my red hair haha, I'll change it in next week I think. If you have some ideas about new posts, please, leave a comment under the post. 
In next week I'll start doing much more photo seassions. Hope you'll like my new posts and photos taken by my new photographer! 
I was going to move to Cracow in September buuuuuuut we're going to move in July, oh god, everything is happening too fast :') 



shirt- SHEINSIDE
pants- SHEINSIDE
shoes- ALIEXPRESS
hat- UNKNOWN
























































  • Share:

You Might Also Like

55 Comments:

  1. W sumie ja jestem z okolic :D Świetna notka misiu! ;3

    ReplyDelete
  2. Twoja twarz zupełnie inaczej wygląda przy tych włosach :o Ubolewam nad nimi bardzo, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie tak samo przepiękny jak twoj naturalny kolor :)
    Wyglądasz prześlicznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale mój naturalny kolor to ciemny brąz haha

      Delete
  3. co będziesz robić w Krakowie? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mieszkać, pracować/studiować

      Delete
    2. mówiłaś, że nie będziesz studiować, bo to do niczego nie potrzebne, więc jak to jest? rodzice zmusili?

      Delete
    3. To nie wyjzdzasz do Londynu? Będziesz studiować?

      Delete
    4. Nie pisałam nigdy, że studiowanie jest do niczego nie potrzebne, pisałam że MNIE jest do niczego nie potrzebne i mam inne priorytety. Coś w tym guście, nie będę tego tłumaczyć. Jeśli pójde to na filologie angielską, to jest jedyne co mi się do czegokolwiek przyda. Nie, nie wyjeżdżam na razie do Londynu i pisałam już dlaczego

      Delete
    5. Gdzie zamierzasz pracować? jako kto?

      Delete
    6. Będę otwierała własny sklep internetowy pisałam już też, a prace ogólnie jako prace nie wiem, zależy gdzie co znajdę

      Delete
    7. A gdzie pisałaś o tym sklepie i londynie bo nigdzie nie widziałam? :o

      Delete
  4. jak ang ustny? ile %?

    ReplyDelete
  5. oooo,ja mam do krakowa "tylko" 40 min drogi!Bedziesz na festiwalu kolorów 13 czerwcu?
    Mi się bardzo podobasz w rudym,chyba bardziej niż w czarnym :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamy to w planach, ale niewiadomo co nam z tego wyjdzie

      Delete
  6. Ooo no to super, że Kraków! Mieszkam/studiuję tu od października. Na początku trudno było się połapać co i jak, ale już jest spoko :D Kocham Kraków <3 a tak w ogóle jestem z twoich stron (Krosno) :)

    ReplyDelete
  7. A gdzie czarna ? :( ładna <3

    ReplyDelete
  8. naszyjnik dostałaś do zareklamowania, czy kupiłaś? :)

    ReplyDelete
  9. Bluzka, naszyjnik, buty spoko ale te spodnie masakra :O wygladasz jakbyś ważyła 1oo kg i nie miała kostek... :( smutłam

    ReplyDelete
  10. piękne miasto. ale dlaczego akurat Kraków? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chcialam Warszawe albo Gdynie, na razie jednak zostaje przy Krakowie, jeśli mi się nie spodoba to przeniosę się gdzieś dalej

      Delete
    2. ooo dawaj do wawy!! :DD

      Delete
    3. Kusi mnie bo dr.donut szuka pracowników na wakacje haha

      Delete
  11. zolwik za szkole i okolice ;) podeslesz kilka rad jak rozkrecic bloga?
    http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja się przeprowadzam do krakowa prawdopodobnie(o ile dostane się na studia)! :*

    ReplyDelete
  13. O jezusie jak Ty wygladasz

    ReplyDelete
  14. Może zrobiłabyś coś w stylu my morning routine czy cos ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Kolor włosów ładny, czekam na efekt końcowy. :)
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. http://1.bp.blogspot.com/-nhjQQA0nIVo/VVNfX0H4PqI/AAAAAAAAWw0/4KKxx5XIUM8/s1600/7.JPG na tym zdjęciu wyglądasz jak iwo haha

    ReplyDelete
  18. jak zwykle świetna notka :-)
    To już moja codzienność, że sprawdzam Twojego bloga, nawet jak nie dodajesz nic nowego to przeglądam starsze wpisy, haha :)

    ReplyDelete
  19. tragiczne spodnie.. coraz gorsze te twoje stylizacje Doncia. wygladasz juz jak przebrana a nie ubrana

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to tako masz na chacie..

      Delete
  20. 'I took some photo with Grzesiu' haha rozwaliłaś mnie tym 'Grzesiu' :')

    ReplyDelete
  21. Czekam na efekt końcowy twojej fryzury :)

    ReplyDelete
  22. nie pasują Ci te spodnie :C

    ReplyDelete
  23. http://codziennikfeministyczny.pl/akcja-fundacji-raknroll-daj-wlos/ Doncia zobacz ta akcje :) ja dołączam, tylko włosy musza urosnąć :)
    Na Facebooku maja tez stronę :) rak'rock

    ReplyDelete
  24. Sory doncia do tej akcji to rak'n'roll

    ReplyDelete
  25. Ej zaspiewasz nam kawek the xx- angels ? :*

    ReplyDelete
  26. a o studiach w Rzeszowie tez myslalas?:)

    ReplyDelete
  27. http://ask.fm/donatkay/answer/114650270817 1004 like! haha

    ReplyDelete
  28. Donica wpadło mi na myśl notka w kuchni Haha

    ReplyDelete
  29. Ślicznie Ci w tych włosach :)
    Świetna stylizacja.

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. doncia mam pytanie ale nie wiem czy już odpowiadałaś albo pisałaś:
    ,,Do Krakowa miałyśmy się przeprowadzić dopiero we wrześniu, ale już pod koniec miesiąca jedziemy oglądać mieszkania i wynosimy się w lipcu'' czyli z siostrą się wyprowadzasz czy co?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co, skąd taki pomysł w ogóle. Moja siostra mieszka w Rzeszowie, z koleżankami się wynosze do Krakowa

      Delete
  31. ile % z ustnych? :D

    ReplyDelete
  32. W Gdyni jest świetnie, też miałam do Trójmiasta się wyprowadzać. Ale póki co zostaje wymarzony Wrocław. :)
    Powodzenia w przeprowadzce, nie pożałujesz. :D
    Sama przeprowadziłam się kilka miesięcy temu i to była jedna z najlepszych decyzji, jakie podjęłam.

    ReplyDelete
  33. Doncia jak coś to do Gdyni, okolic zapraszam :D
    jesteś bez makijażu tutaj? pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  34. Jak mozna napisac nie pasują ci te spodnie , vrzydkie sa , blagam ludzie są naprawde awsome i trzeba miec niezly gust i zmysl by miec odwage je kupic , gratki doncia

    ReplyDelete