09/05/2015

Mix


Cześć miśki!
Parę dni odpoczynku po maturach pisemnych. Od jutra trzeba zabrać się za ustne. Już niedługo :(
Plany przyszłościowe trochę się pozmieniały. Przeprowadzam się do Krakowa we wrześniu!!!! Zostaję w Polsce, ponieważ mam pewien mini plan, ale to zacznę planować konkretniej dopiero po wakacjach. Będę ruszać z własnym sklepem odzieżowym. Nie wiem kiedy, trochę potrwa ogarnięcie tego wszystkiego, ale mam nadzieję, że pomysł się Wam sam w sobie podoba :D
Rano miałam zawał, gdy strony z serialami nie chciały mi sie otworzyć haha- nigdy więcej :')
Notka ze stylizacją będzie jutro, wykorzystałam Iwo i porobiła mi parę zdjęć. A dzisiaj łapcie mixa.
Hi bunnies!
(I'm sorry for mistakes but my sister hasn't got a time today and she can't check it :()
I've got some rest after first part of my final exam. Tomorrow I have to start learning for the second part. 
My plans for the feature changed a lot. Im moving to Cracow in September!!! I was planning to move to London but I'm staying in Poland for now because I have a plan to run my own clothes shop! I don't know when exactly because it'll take me a lot of time to understand and organise everything but I hope you like my idea :D
Tomorrow I'll add post with outfit. Iwo took me some photos. Today I've got a mix for you:


Na wejściu chciałam jeszcze podziękować, że aż tylu z Was obserwuje mnie na snapie! Znalazłam się na 50 pozycji w liście hash.fm dziękuje!!!!!!!!!!!
I reached 50th position on the top 100 snapchat in Poland list! I'm sorry that the most of my snaps are in Polish :(
















 Iwo zrobiła mi hybrydy, jak ktoś z Jasła to polecam, profesjonalnie Wam zrobi i o wiele taniej niż w salonie :D Instagram Iwo




36 comments:

  1. Pozazdrościć takiego miejsca. Kocham Twoje mixy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kocham takie mixy zdjęć, serio. Są najlepsze! :) O no i genialna notka. Jak zawsze.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  3. Super masz pomysł! :) Myślisz, że w przyszłości i tak wyjedziesz do Anglii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia, pozwiedzać na pewno haha

      Delete
  4. O NIE, MASZ RACJE ZE STRONA Z SERIALAMI NIE DZIAŁA :(((((((((((
    Gdzie je teraz oglądasz?

    ReplyDelete
  5. Zamkniecie stron z moimi ukochanymi serialami także było dla mnie wielkim szokiem, teraz trzeba znaleźć inne, na których będę mogła je oglądać, gdyż inaczej nie przeżyje ;o
    Co do Krakowa, co ja również planuję przeprowadzić się tam po maturze, jednak to dopiero za rok :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. a jak z mieszkaniem ? wynajmowac bedziesz czy u kogos ? bardzo fajnie gdybys napisala cos wiecej na ten temat , za 4 lata tez jade do Krakowa , jak bedziesz miala sklep bedę tam kupywac 😁😁 mam nadzieje ze wypali 😁😁 buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sklep będzie internetowy, nie stacjonarny, a z mieszkaniem no to wynajmowane

      Delete
  7. Trzymam mocno kciuki, żeby udało ci się z tym sklepem. Jesteś cudowna i zasługujesz na sukces :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia! Czekam na ten sklep :)
    Doncia polecam Ci bardzo książkę "Trzynaście Powodów" Jaya Ashera! Myślę,że Ci sie spodoba, tak w skrócie jest o chłopaku, którego koleżanka popełniła niedawno samobójstwo i teraz 13 osób dostaje kasety, na których nagrała wyjaśnienie dlaczego sie zabiła. Bardzo fajnie pokazuje jak słowa mogą zranić, i jak każda nasza decyzja ma wpływ na przyszłość :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytałam, dobry motyw, ale książka ogólnie średnia niestety, spodziewałam się czegoś dużo lepszego

      Delete
  9. No to już wiem jaki będzie mój ulubiony sklep odzieżowy <3

    ReplyDelete
  10. Doncia napisałaś po polsku wrzesień, a niżej jest listopad to jak w końcu haha :(
    Kraków jest piękny, marzy mi się tam mieszkanie, w takiej starej kamienicy.... Mam nadzieje, że wszystko to wypali u Ciebie, powodzenia !!!

    ReplyDelete
  11. Don mialas taki okres, ze nie mialas zbyt wielu znajomych? Zawsze bylas taka (wydaje mi sie ze jestes śmiała) nie wstydzisz sie i wgl :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwalczylam nieśmiałość, nie całkiem, ale w dużym stopniu, dawniej w ogole sie w towarzystwie nie potrafiłam odezwać. Ludzie zawsze są tylko tego nie widzisz albo nie potrafisz 'wykorzystac'

      Delete
  12. ojeju! umrę jak nic u Ciebie nie kupię!💞

    ReplyDelete
  13. Jeju Doncia ale sie ciesze. Ja jestem z Krakowa, będzie Cie można tam kiedyś spotkać? I jak juz będziesz w miare obeznana to koniecznie musisz napisać jakie są Twoje ulubione kawiarnie i miejsca w których można sobie posiedzieć! Powodzenia ze sklepem!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno! :D A co do miejsc tez pewnie dam znać haha, juz moge powiedziec ze house of donuts czy jak to sie tam nazywa

      Delete
  14. Donatka popraw tam november na september, bo napisałaś że we wrześniu się Przeprowadzasz:) buzi

    ReplyDelete
  15. Kocham cie:)

    ReplyDelete
  16. Donatka palisz nie testowane na zwierzętach papierosy czy nie zwracasz na to uwagi? Jakie są twoje ulubione?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Starałam się znaleźć nie testowane, ale mi nie wyszło. Obecnie winstony jagodowe

      Delete
  17. Ostatnie zdjecie bluzka <33

    ReplyDelete
  18. Stosujesz jakie tabletki czy jakas diete ze masz taka gladka cere ? Kochana powodzenia w krakowie no i oczywiscie niech twój sklep bedzie najlepszy :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dieta ma coś do cery? o.o Nie stosuje nic

      Delete
    2. Haha no sa jakies diety ze sie weglowodanych duzo nie je czy cos :*

      Delete
  19. Od początku miałam przeczucie, że do Londynu nie pojedziesz. To nie hejt ani zazdrość, bo sama mieszkam pod Londynem, ale tak czułam.. Dlaczego zmiana planów? Przez sklep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze, to też to czułam, zbyt piękne to było, ale zostaje przez ten sklep głównie, do tego dochodzą jeszcze sprawy osobiste i to, że za jakiś czas na stówę będą wprowadzać wizy i będzie problem wtedy troche, ale no głównie ten sklep, cholernie podoba mi się ten pomysł i naprawdę chciałabym, żeby to wypaliło.

      Delete
    2. zanim oni te wizy wprowadza.... to wiesz :D

      Delete
  20. powodzenia ze sklepem, świetny pomysł i oby ci się udało, na pewno z chęcią coś u ciebie kupię :)
    i jeszcze pytanie skąd są te świetne majtki z wi-fi? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje!!!!!!! Kupiłam w chińskim markecie haha

      Delete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE