23/05/2015

Mix


Cześć miśki!
Pogoda nie powala niestety, co chwile nam coś wypada i nie możemy iść na zdjęcia, za to w poniedziałek lecimy z 3-5 sesjami na raz więc wszystko nadrobimy :D Jeśli chcecie być na bieżąco z takimi informacjami to zapraszam na moją stroną na facebooka, macie tu po prawej stronie >
Wakacje zaczynają się coś rozkręcać, wczoraj byliśmy ja juwenaliach w Krośnie, nie moje klimaty, bo grał ostry, ale mimo wszystko koncerty kocham w każdej postaci (byle nie disco polo), więc było elegancko i tak.
Zapomniałam kompletnie znowu o mixie, więc trochę się tego nazbierało:






























14 comments:

  1. Świetny Mix :* więcej takich ;) zaprsdzam do mnie paulablackunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jesteś wegetarianką i jesz sushi? Przecież sushi jest z ryby..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie no serio?! :o Pisałam już na ten temat, nie mam zamiaru tłumaczyć ponownie, notka o wegetarianizmie moim jest na blogu gdzieś

      Delete
  3. Uwielbiam jak wstawiasz takie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Jakie swietny mix! zazdro!

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia. Nie mogę się napatrzeć. :)
    http://roatum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam twoje mixy!

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. nie wiem co chciałaś osiągnąć tym zdjęciem tyłka, serio...

    ReplyDelete
  8. słodzisz herbatę i kawę czy pijesz gorzką?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słodzę, ale herbatę czasami gorzką wypije, zależy

      Delete
  9. Przepiękny mix <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE