mix

Mix

May 01, 2015


Cześć miśki!
Głowa powolutku wraca do formy, wczoraj już mogłam obejrzeć jeden odcinek serialu CHWAŁA tydzień bez seriali to dla mnie koniec świata, uzależniona i tyle zaległości teraz. Btw tyle czekałam na serial podobny do Supernatural (w którym jestem zakochana jak dobrze wiecie) i wreszcie się doczekałam!!!!!! Dopiero dwa odcinki są, ale już WOW. The messengers- już polecam! Mam tylko nadzieje, że dobrze to rozkręcą.
Zapomniałam o notce z książką................... Tak to bym zrobiła wczoraj haha, przypominajcie mi jak coś. Dzisiaj łapcie mixa (o którym mi ktoś przypomniał, bo oczywiście zapomniałam haha, dziękuje).
Hi bunnies!
I feel a little better. I watched one episode yesterday, finally! Life withour tv series- tragedy. After one week I have a lot backlog :( Btw I''ve been waiting so long for series like Supernatural (which I'm totaly in love) and finally here it is! The messengers- you must watchi it. There're only two episodes but WOW. I hope they'll get it going.
I forgot about book post................ Sorry :( I'll add it asap. Today I have a mix for you:


















  • Share:

You Might Also Like

17 Comments:

  1. Uwielbiam twojw mixy <3

    ReplyDelete
  2. kocham mixy twoje <3

    ReplyDelete
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze <3
    Zamierzasz może dodać jakieś torebki na szmaty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, ale kupujcie coś bo tone tego mam i nie bede kupować niewiadomo ile bo potem to leżeć będzie i co z tym zrobie haha

      Delete
    2. A nie chciałabyś sprzedać tej czarnej w kształcie jednorożca? :)

      Delete
  4. Jeju, kocham Twoje mixy :v
    Masz takie ciekawe zycie :D
    Pisane-kolorem.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdzie kupujesz te naszyjniki z kryształami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, ale polecam www.skydance.pl, kod rabatowy na 10%: 10donut

      Delete
  6. ślicznie wyglądałaś na zakończeniu!
    ps. nie byłaś jednak w Poznaniu wczoraj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisałaś kiedyś, że wybierasz się na Nicka Vujicica

      Delete
    2. Matura krzyżuje wszystkie plany

      Delete
  7. Śliczna czarna sukienka i na prawdę fajny mix, wiele ze zdjęć widziałam na instagramie, gdyż oczywiście go obserwuję :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Donia używałaś tego donut makera?

    ReplyDelete
  9. Od wczoraj szczegółowo przeglądam Twojego bloga i instagrama :) Śliczne zdjęcia. Fajnie widzieć kogoś z Jasła na bloggerze :))
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete