01/05/2015

Mix


Cześć miśki!
Głowa powolutku wraca do formy, wczoraj już mogłam obejrzeć jeden odcinek serialu CHWAŁA tydzień bez seriali to dla mnie koniec świata, uzależniona i tyle zaległości teraz. Btw tyle czekałam na serial podobny do Supernatural (w którym jestem zakochana jak dobrze wiecie) i wreszcie się doczekałam!!!!!! Dopiero dwa odcinki są, ale już WOW. The messengers- już polecam! Mam tylko nadzieje, że dobrze to rozkręcą.
Zapomniałam o notce z książką................... Tak to bym zrobiła wczoraj haha, przypominajcie mi jak coś. Dzisiaj łapcie mixa (o którym mi ktoś przypomniał, bo oczywiście zapomniałam haha, dziękuje).
Hi bunnies!
I feel a little better. I watched one episode yesterday, finally! Life withour tv series- tragedy. After one week I have a lot backlog :( Btw I''ve been waiting so long for series like Supernatural (which I'm totaly in love) and finally here it is! The messengers- you must watchi it. There're only two episodes but WOW. I hope they'll get it going.
I forgot about book post................ Sorry :( I'll add it asap. Today I have a mix for you:


















17 comments:

  1. Uwielbiam twojw mixy <3

    ReplyDelete
  2. kocham mixy twoje <3

    ReplyDelete
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze <3
    Zamierzasz może dodać jakieś torebki na szmaty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, ale kupujcie coś bo tone tego mam i nie bede kupować niewiadomo ile bo potem to leżeć będzie i co z tym zrobie haha

      Delete
    2. A nie chciałabyś sprzedać tej czarnej w kształcie jednorożca? :)

      Delete
  4. Jeju, kocham Twoje mixy :v
    Masz takie ciekawe zycie :D
    Pisane-kolorem.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdzie kupujesz te naszyjniki z kryształami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, ale polecam www.skydance.pl, kod rabatowy na 10%: 10donut

      Delete
  6. ślicznie wyglądałaś na zakończeniu!
    ps. nie byłaś jednak w Poznaniu wczoraj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisałaś kiedyś, że wybierasz się na Nicka Vujicica

      Delete
    2. Matura krzyżuje wszystkie plany

      Delete
  7. Śliczna czarna sukienka i na prawdę fajny mix, wiele ze zdjęć widziałam na instagramie, gdyż oczywiście go obserwuję :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Donia używałaś tego donut makera?

    ReplyDelete
  9. Od wczoraj szczegółowo przeglądam Twojego bloga i instagrama :) Śliczne zdjęcia. Fajnie widzieć kogoś z Jasła na bloggerze :))
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE