Make it rain

May 10, 2015


Cześć miśki!
Jutro zobaczycie mnie w połowie rudą, nie przestraszcie się haha. Mam pomysł na nowe włosy, ciekawe co z tego wyjdzie, po tych wszystkich zabiegach które mnie czekają, żeby uzyskać wymarzony efekt boje się, że wszystkie wypadną :') Oby się udało!
Matury już się kończą w tym tygodniu dla mnie, ogarnęłam sobie 'prywatnego fotografa' haha, więc może wreszcie ten blog będzie wyglądał tak jak powinien. Trzymać kciuki!
Hi bunnies!
I'm going to hair dresser tomorrow, don't panic- my hair'll be half red. I have an idea for my hair, hope it will be fine. I'm scared, really :'))  I'm afraid that my hair will fall out as I will torture them. 
I'm ending my final exam this week and I found a photographer, sooooo. Wish me good luck! 



top- ROMWE
pants- ROMWE
cardigan- ROMWE
creepers- DEEZEE
necklace- INDIGOBLACK
sunglasses- CHOIES
backpack- CHOIES






















  • Share:

You Might Also Like

38 Comments:

  1. Zakładam, że będziesz rozjaśniać swoje włosy. Ja zrobiłam to jakiś czas temu i niestety ale teraz są kompletnym sianem, a ja męczę się aby je odbudować, gdyż co chwila mam pomysł na nowe kolory (teraz niebiesko zielone). Zapewne ci się mocno zniszczą, ale wszystko da się zregenerować z czasem :)
    Co do zdjęć, to są na prawdę świetne, dobrego fotografa sobie znalazłaś :D


    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia Doncia! :) Fotograf się spisał. Nie wyobrażam sobie Ciebie w połowie rudą haha! Nie mogę się doczekać efektów.

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia. Ciekawa jestem jak będziesz wyglądała.
    Mam jeszcze jedno pytanie, nie orientujesz kiedy co jest na szmatach koło galerii, chodzi mi kiedy towar a kiedy po 1 zł itd? ;)

    ReplyDelete
  5. Kurde świetne zdjecia super naprawdę buzi ta koszulka mistrz

    ReplyDelete
  6. To teraz zależy jak w połowie, w bok czy w dół 😊😊pozdrawiam
    Ravendiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O kurde, ale zajebista stylizacja! Jeeej... jaram się dziewczynami w takich ciuchach :D

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. nareszcie jakieś zdjęcia z pleneru, świetna stylizacja i pięknie Ci w tych koczkach hah :)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja! W tych włosach jest Ci idealnie, ale rozumiem, że kusi do zmian. :D

    ReplyDelete
  10. Jeju, Doncia, obserwuję Cię już tak długo i aż nie mogę uwierzyć, jak się zmieniłaś. :D
    W sensie stylu i ubrań, pozytywnie oczywiście. ;d

    www.paryskiblekit.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze to słyszeć serio haha, dzięki! :)

      Delete
    2. ja cię pamietam jeszcze z ery grzywki i męskich koszulek haha teraz 100 razy lepiej ;)

      Delete
  11. Piękne zdjecia

    ReplyDelete
  12. Mam pytanie ile gdzieś mogą kosztować kolonie do Hiszpani, Grecji itp tak na oko :) super stylizacja a zdjevka naprawdę super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy wejść na pierwszą lepszą wygooglowaną stronę biura podróży i sprawdzić (polecam funclub jak coś)

      Delete
    2. Wystarczy wejść na pierwszą lepszą wygooglowaną stronę biura podróży i sprawdzić (polecam funclub jak coś)

      Delete
    3. Ok dzięki :) sory ze zawracałam ci głowę ale no dzięki zobaczę

      Delete
  13. Zrobisz kiedys filmik jak zrobić takie dwa koczki? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiążesz byle jak koka na boku głowy i spinasz wsuwkami tada, troche sie trza z tym namęczyć haha ale czasami sie uda

      Delete
  14. mam na imię Donata i boli mnie, że używasz mojego imienia, choć masz na imię Natalia XD :(
    #toniehejtwyrażamtylkomójżalbólirozpacz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale czy na mnie mówią Donata? XD Donatka i to nie jest od imienia Donata tylko od połączenia Donat+Natka (Natka od Natalia oczywiście)

      Delete
  15. Kurde doncia pięknie wyglądasz w tym nowym kolorze :) naprawdę fajnie :)

    ReplyDelete
  16. Idealna w każdym calu <3 Uwielbiam Twojego bloga i ig <3

    ReplyDelete
  17. Ślicznaa <33

    ReplyDelete
  18. Doncia jak zwykle cudowna, najpiękniejsza. Powodzenia z włoskami.

    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Chyba wiem co planujesz na włosach zrobić i jeśli to będzie to co myślę to będzie super i oryginalnie :o nie mogę się doczekać efektu końcowego i przekonać się czy moje przypuszczenia się sprawdza xd

    ReplyDelete
  20. Don ty ze snapa dziś Love jak pięknie ubrana :)

    ReplyDelete
  21. jejuś ślicznaaaaaaaaaaaaaaaaa !

    ReplyDelete
  22. Super okulary ;D

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Doncia polecam Ci tę stronę z serialami :)
    http://www.tvseriesonline.pl

    ReplyDelete
  24. Donatka czy moglabys mi powiedzieć jak długo czekasz na przesyłki z Romwe i Choies? Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz! Zdjęcia i notka jak zwykle SUUPER! 🙆🙌♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2-3 tygodnie, z Choies czasami dłużej

      Delete
  25. Jak to sie stalo, ze teraz nawiazujesz prace z markami modowymi i dostajesz ciuchy od nich?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeczytałam kiedyś na jakimś blogu o współpracach ze sklepami, akurat Sheinside to było, poczytałam trochę o fashion blogger program, napisałam i udało mi się dostać, rok temu to było. Napisałam jeszczę do paru sklepów które miały te programy (Choies, Romwe), teraz jakimś cudem sklepy same do mnie piszą, sama w to nie wierze.

      Delete
  26. świetna stylizacja! A jeśli mogę spytać.. to jaki to rozmiar tych spodni masz lub po prostu jaką mają długość? Bo bardzo bym chciała takie spodnie, a jestem dość niska i chciałabym być pewna po prostu haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też jestem niska, 160 :D A na spodnie na takich stronach nigdy nie kieruj sie rozmiarem tylko wymiarami, z tych mam bodajże L, a na co dzień nosze S, więc wiesz

      Delete