19/05/2015

I'm really a mermaid


Cześć miśki!
Włosy dalej rude, ale pomalutku ruszam z nimi dalej, myślę, że do końca miesiąca/początkiem czerwca już zobaczycie efekt końcowy (taką mam nadzieje przynajmniej haha).
Już prawie wszyscy skończyli matury, wakacje pełną parą, coraz cieplej się robi, lepiej nie widzę! Notek nie będzie już codziennie, bo nie chce się bawić w te pokojowe (od czasu do czasu może taką dodam), ale postaram się robić parę w tygodniu, jak najczęściej. Staram się dodawać jak najwięcej na snapchata (DONATKAY), więc zapraszam.
Tak jak obiecałam ruszamy konkretnie ze zdjęciami z moim nowym fotografem- Klaudią :D Pierwsza sesja już za nami, mam nadzieję, że efekt się wam spodoba. Bardzo prosiłybyśmy o komentarze tutaj pod postem, przy okazji jak już o tym mowa: cieszę się, że wreszcie zaczęliście komentować coś! Trzymać tak dalej! No więc napiszcie nam co myślicie o naszej współpracy, pamiętajcie, że to dopiero nasza pierwsza sesja. I jak? :D
Co do bluzki z Techie Geekiness, proszę, zapoznajcie się z tą stroną, chce ruszyć ze sklepem z koszulkami z podobnymi motywami i na ten temat też chciałabym poznać wasze zdanie :)
Hi bunnies!
My hair is still red, but I hope I'll get what I want this month. 
My friends are slowly finishing their final exams, we'll start our vacation- the lognest and the best vacation in our lives! I won't be adding as many posts as earlier but I will try add them few times in a week I promise. I add a lot of to snaps on snapchat but most of them are still in Polish :(
As I promised I'm starting my collaboration with my new photographer- Klaudia :D We went to our first photo seassion yesterday. Hope you'll like it. Comment below what do you think about it!




skirt- UNKNOWN, SH
cardigan- PRIMARK, SH
creepers- DEEZEE
socks- PEPCO
choker- ALIEXPRESS
sunglasses- CHOIES



Chokery są do kupienia u mnie, jeszcze parę zostało: różowe, czarne, tęczowe, przezroczyste, kontakt na fb, link na górze.



























































23 comments:

  1. Świetnie doncia ;) bardzo jestem ciekawa włosów :D zapraszam do mnie http://paulablackunicorn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Doncia, te twoje creepersy mają taką "gumkową" podeszwę czy plastikową? bo ja zamówiłam i przyszły mi z plastikową i nie wiem jak ja w nich chodzić będę;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plastikowa, ale podbiłam gumą od spodu u szewca

      Delete
  3. zdjęcia mega!

    ReplyDelete
  4. Zdjecia Cudowne! 💕

    ReplyDelete
  5. Boże,ludzie!! Gdzie wy macie takie fajne lumpy?:((

    ReplyDelete
  6. Nie garb sie tak na zdjęciach , a tak to sesja cudowna 😏

    ReplyDelete
  7. Aaaaaa mistrz! Naprawdę super notka! Perfekcyjna don
    Brawa dla fotografa :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia <3 wiesz już kiedy mniej więcej ten twój sklep? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle ze początkiem nowego roku dopiero, w cholerę pracy z tym :(

      Delete
  9. Wszystko fajnie,ale okropnie ci w tych okularach ;(

    ReplyDelete
  10. Grrr zdjęcia piękne ale twoje ciuchy... 3 razy nie

    ReplyDelete
  11. Doncia dojdzie mi przesyłka z choies w 10 dni? To ważne :((

    ReplyDelete
  12. Przepiękne zdjęcia <3 Czekam na więcej takich notek.
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jejku Ty się tak ślicznie ubierasz :*

    ReplyDelete
  14. Super miejsce na zdjęcia :o ale ciuchy takie sobie :(

    ReplyDelete
  15. https://www.facebook.com/donatkay.doncia fejk ?

    ReplyDelete
  16. twój blog to życie doncia

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE