20/05/2015

Haul


Cześć miśki!
Dość trochę paczek przyszło do mnie w tym miesiącu, sporo jeszcze do mnie idzie, a dzisiaj zeszły mi się dwie spore, więc stwierdziłam, że mogę zrobić dla Was notkę z tymi rzeczami (jak się Wam spodoba to mogę robić taką notke raz w miesiącu). Ogólnie to uzależniłam się od aliexpress haha, co chwile coś zamawiam z tego. Dobra, lecimy ze zdjęciami.







Chokery które zamówiłam dla Was, można je u mnie kupić przez fb KLIK , został już tylko 1 tęczowy 1 przezroczysty i 3 różowe, 15zł z wliczoną wysyłką za 1, zamawiam dla Was kolejne, tym razem będą jeszcze czarne bransoletki.

Dla siebie zamówiłam coś takiego, myślałam, żeby zamówić też dla Was pare takich i różowych, wychodziłoby z 25zł z wliczoną wysyłką, chcecie?



Naszyjnik z Happiness Boutique, na instagramie trwa rozdanie, do wyboru dowolny naszyjnik z tego sklepu, jeśli ktoś jeszcze nie wziął udziału to zapraszam, giveaway trwa do 24, zdjęcia szukajcie na instagramie KLIK



Koszulka ze sklepu Inu Inu, na dniach zobaczycie notkę z nią. Jest to próba współpracy z tym sklepem, nawet jak się nie uda nawiązać stałej wystarczy mi, że zgodzili się wysłać mi jedną rzecz. Tak spełniają się marzenia, jak mi odpisali to wyłam na pół domu haha.




I tu również początek współpracy z nowym sklepem, Techie Geekiness. Niestety współpraca będzie pewnie tylko jednorazowa, a szkoda bo koszulki są cudowne, dokładnie w moim stylu.
KLIK     KLIK



Strój z Aliexpress, ostatni który zamówiłam okazał się za mały, więc zamówiłam następny większy, dół jest super tylko góra za duża niestety, ale będę próbowała to zmniejszać jakoś. Ogólnie jestem zakochana w strojach z tej pianki, polecam.




Paczka ze Sky Dance. W sklepie pojawiły się nowości, po za biżuterią możecie tam teraz również znaleźć plugi i koszulki. Co do koszulek- NIESPODZIANKA. Koszulka kitten queen jest dla Was, początkiem czerwca albo już pod koniec maja będzie giveaway z nią, jeszcze nie wiem czy na fb czy na ig, gdzie wolicie?
Przypominam o 10% kodzie rabatowym do sklepu: 10donut
KLIK     KLIK      KLIK




Nienawidze kupować kosmetyków, nie umiem używam kosmetyków, w ogóle tragedia. Ostatnio kupiłam tylko żel do twarzy z Eveline (nie znam się więc nie powiem czy jest dobry czy zły, dla mnie w porządku) i odżywka, ją akurat polecam bardzo! Taniutka. Kosmetyki nietestowane na zwierzętach.





Byłam też parę razy na szmatach. Płaszczyk jest trochę przerobiony, ale jestem zakochana w kolorze. Spodenki z Sinsay są akurat z wymiany z vinted. 




Paczka z Sheinside, w koszulce jestem zakochana (co ja mam z tymi paskami). Spodenek jeszcze nie mierzyłam, a sweterek jest strasznie sztuczny, ale powinno być w porządku.
KLIK   KLIK   KLIK





Paczka z Romwe, spodenki, sukienka (oj będą negatywne komentarze co do niej) i dwie koszulki. Paczką z Romwe jestem jak zwykle zachwycona, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby było coś nie tak. Trochę się waham co do ostatniej koszulki, nie wiem czy nie wystawie jej na sprzedaż albo pomyślę nad giveaway. Coś sporo tych giveaway ostatnio haha. 
KLIK     KLIK     KLIK     KLIK






No, to by było na tyle. Nie mam na razie czasu, zeby tłumaczyć na angielski, bo zaraz jade na rzęsy (już się boje, ciekawe co z tego wyjdzie) a później dziewczyny wpadają na noc. Buzi!










31 comments:

  1. Ostatnia koszulka ma śmieszny krój, ale ten napis I forgive you idealny aaaaa tak idealna pasuje teraz do mnie, aż chyba kupię. Super notka:*

    ReplyDelete
  2. Na ig lepiej! A w ogóle najnajlepiej to by było jakbyś zrobiła na blogu! :D

    ReplyDelete
  3. Ja jestem bardziej żebyś sprzedała ta ostatnia koszulkę skoro Ci sie nie podoba, bo tak bede mogła ja kupić, gorzej w wygrana w giveaway hahaha. Mam nadzieje ze zdecydujesz sie na kupno tych naszyjników na sprzedaż bo świetne sa :) mam jeszcze pytanko, pisałaś ze będziesz zamawiać czarne branzoletki, dasz rade zamówić tez różowe? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma różowych tylko same czarne :(

      Delete
  4. Ta koszulka z Luną z Sailor Moon skradla moje serce *.*

    ReplyDelete
  5. http://2.bp.blogspot.com/-47fdpsfnBPs/VVxvajOpuaI/AAAAAAAAWz4/8sAsmTGt5Oc/s1600/IMG_8923.JPG
    jak nazywają się te naszyjniki? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem haha chyba sie nie nazywają 😂

      Delete
    2. To po prostu minerał na rzemyczku. W tym przypadku owym minerałem jest Opal :)

      Delete
  6. Ta koszulka z Sheinside również bardzo przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  7. chokery są na szyje tylko czy też na rękę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie tylko na szyje, napisałam ze na bransoletki bede zamawiać dopiero

      Delete
  8. Omijając już cały post narazie, jestem tu pierwszy raz, można kupić inaczej u Ciebie, to znaczy zapłacić dopiero przy odbiorze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, tylko przelewem, ale jak nie masz konta to mozna na poczcie przelać :)

      Delete
  9. mozesz powiedziec jak sie nazywa albo co wpisalas w wyszukiwarce szukajac tego kostiumu?:) od dawna probuje taki znalezc:)

    ReplyDelete
  10. mozesz powiedziec jak sie nazywa albo co wpisalas w wyszukiwarce szukajac tego kostiumu?:) od dawna probuje taki znalezc:)

    ReplyDelete
  11. Te koszulki są przepiękne <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. konkurs na fb zrób! :D
    i czemu uważasz, że będą negatywne komentarze co do sukienki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo jest dziwna i rzuca się w oczy, ostatnio idąc przez moje miasto w czarnej koszulce usłyszałam, że jestem emo, więc wiem co bedzie co do tej sukienki haha

      Delete
    2. Haha no wyglada troche jak pizama

      Delete
  13. gdzie kupilas rybie oko i selfie stick z snapa ?

    ReplyDelete
  14. Mogę prosić o link do tego stroju ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już go nie ma tam gdzie zamawiałam :(

      Delete
  15. Doncia gdzie kupiłaś ten kijek do iphone i obiektyw ze snapa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aliexpress, kijek jest do większości telefonów, o ile nie do wszystkich nawet, nie tylko do ip

      Delete
    2. a możesz dać linka? :)

      Delete
  16. na ostatnich snapach i zdjeciach na insta , dodalawas zdjecia z takim efektem i tez na takim "kiju"??? jak to sie nazywa ? (ten kij) ?😁😁😁

    ReplyDelete
  17. podasz nazwe na vinted? :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE