28/05/2015

Goodbye


Cześć miśki!
Odkąd mam tą stronę na facebooku to w ogóle już kompletnie nie wiem o czym pisać, od czasu do czasu będę robiła takie notki jak ostatnio jeśli tylko mi się uda, bo ostatnio w ogóle weny nie mam. Cieszę się, że założyłam tamtą stronę, dobra decyzja, mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej :D Myślę jeszcze, czy nie zacząć czasami robić tych pytań i odpowiedzi na snapie, ale muszę to przemyśleć jeszcze.
Na instagramie trwa kolejny giveaway tym razem z koszulką od Skydance, polecam ogarnąć jak ktoś jeszcze tego nie zrobił :D Myślę o kolejnym konkursie na blogu, coś takiego jak kiedyś tam robiłam, spróbuję dogadać się z Sheinside, może coś dla Was przygotuje ;)
Byłam dzisiaj w Rzeszowie, cieszę się, że wreszcie ktoś się odważył normalnie podejść haha, troche dziwna sytuacja bo niby z jakiej paki, ale kciukersowe zdjęcie zawsze bardzo chętnie!
Ogólnie to............. no i zapomniałam co miałam napisać haha, no to nic. Łapcie zdjęcia, mamy nadzieję, że te również się Wam spodobają, bo ładnie sie rozkręcamy!




t-shirt- SHEINSIDE
shorts- SHEINSIDE
creepers- DEEZEE
belt- UNKNOWN
socks- TOPSHOP
















Ps. słyszeliście o charlie charlie challenge? :D



15 comments:

  1. piękne zdjęcia Doncia ! :*

    ReplyDelete
  2. Tak doncia i kazdy to robi ale ja uważam ze to denne

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Co z tym charlie cahrlie challenge Doncia? :D
    Słyszałam :D Zdjęcia świetne! ;*

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia piękne!
    A ten challenge to straszna ściema :(
    nefuratek.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. taak, zrobisz ten challenge? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie haha, pytam bo to głupie takie i wiem ile osob aie wkręciło w to

      Delete
  7. Doncia A ja mam pytanie trochę nie dotyczące tego postu mimo iż jest śliczny, co z Twoim drugim tatuażem? :*

    ReplyDelete
  8. Śliczna jak zawsze A bluzka cudna ;*

    ReplyDelete
  9. Ale słodka ta bluzka:) Super zdjęcia Donia.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Don ty teraz>>>>>>>>> a ty rok temu
    Super piękna

    ReplyDelete
  11. Boskie zdj :) wiecej sesji takich ;d

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE