17/04/2015

Witch


Cześć miśki!
Już niedługo i będę mogła wreszcie wyjść z tego pokoju. Nie wiem jak będzie z notkami po maturach, bo idę do pracy, ale coś na pewno wymyśle! Po prostu w ciągu dnia notki będą później, pod sam wieczór. Mam nadzieje, że mi wybaczycie.





dress- SHEINSIDE
outwear- SHEINSIDE
creepers- DEEZEE
hat- CHOIES
rings- CHOIES































Byłam też na szmatach dzisiaj, muszę się nacieszyć, bo jak już zacznę tam pracować to podstawowy minus: nie można tam kupować :') No, powodzenia







28 comments:

  1. gdzie na szmatach będziesz robic?

    ReplyDelete
  2. Doncia,mam takie pytanko,duzo sie przygotowujesz teraz do matury? Bo ja tez pisze w tym roku i zostaly dwa tygodnie a ja mam tyle do nadrobienia,ze nie wiem za co sie brac xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. Zrobiłam 4 matury z matmy, 1 z polskiego na korkach, widze, ze dobrze mi idzie z wszystkiego, więc nie ogarniam nic więcej, jak mam ochote to sobie coś tam powtórzę w ciągu dnia jakieś pierdoły takie. Matura w 50% zależy od szczęścia i od tego czy uda ci sie pomyśleć tak jak ci kazali (co do polskiego). Uczyłaś sie przez tyle lat, w 2 tygodnie mało co zmienisz. Co ma być to będzie. Osobiście się na studia nie wybieram, więc mature zdaje tylko po to, żeby zdać jak już chodziłam tyle lat do tej szkoły.

      Delete
  3. Czemu nie mozna wtedy kupowac?

    ReplyDelete
  4. Czy mogę się zapytać do jakiej pracy idziesz? To jest praca o której myślałaś juz na stałe czy chwilowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na niecały miesiąc na szmaty tylko, to na chwilke

      Delete
    2. A potem kim zamierzasz zostać? Tak pytam z ciekawości ;)

      Delete
    3. Mam milion pomysłów, nie wiem w którym kierunku mnie poniesie. Pewnie jakieś prace dorywcze, a ogólnie coraz konkretniej myśle nad założeniem własnego sklepu internetowego

      Delete
    4. Ooo, załóż załóż, bede stalą klientka :)
      A z czym ten sklep chcialabys miec ?

      Delete
  5. Superr pięknotko <3

    ReplyDelete
  6. Wybaczymy spokojnie :3 a mam takie pytanie,bo ty masz taki ładny ogród to czemu robisz zdjęcia akurat pod garażem? Nie ładniejsze byłyby w tym ogrodzie? Tylko pytam, bo ja i tak lubię twoje notki nie zależnie gdzie są robione :3 powodzenia na maturze :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogród po zimie układa tragicznie jak na razie haha, po za tym zdjecia lepiej wychodzą na jednolitym tle, tak to bedzie tak nasrane wszystkiego i nic nie bedzie z tych zdjec widac

      Delete
  7. I absolutely looove your blog but I cannot understand a thing you write haha, have you ever considered writing a translate in english? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha I'm sorry, I think about that, maybe I'll start translate my posts soon

      Delete
  8. Wybaczymy, wybaczymy. Ten kapelusz niesamowicie Ci pasuje moja droga :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Donatka przepraszam że o to pytam jeśli już pisałaś ale jedziesz na jakiś obóz? Jaki ?

    ReplyDelete
  10. Doncia,mam te same creepersy i mam pytanie. Czy one Tobie też tak okropnie stukają? One mają chyba podeszwę trochę bardziej w plastik i jak chodzę po piasku,a potem wejdę na chodnik to tak zgrzytają. Strasznie mi to przeszkadza,też tak masz? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam tak, idź do szewca niech ci podbije taką gumą, to 20-30 zł i wtedy wszystko git już jest

      Delete
  11. Nawet po pracy nie możesz tam nic kupić? :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pracy już można, ale wpadłam na jeszcze jeden pomysł który chyba się wam bardziej spodoba haha

      Delete
  12. Doncia ten kombinezon w kwiatki z twojego vinted bedzie dobrze wyglądał na S? Bi w opisie pisałaś ze pasuje na M/L i sie waham :/

    ReplyDelete
  13. Świetna Doncia jak zawsze :D Powodzenia w pracy !

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. współczuje pracowania na szmatach. pracowałam i kosz mar... ;o no ale w Twoim mieście może będziesz miała lżej niż u mnie. Pozdrawiam Cię Natalia :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE