28/04/2015

Spring is here


Cześć miśki!
Tak jak mówiłam wybrałam się w sobotę wieczorem do szpitala- wstrząs mózgu, nie polecam. Takie życie cioty. W oczach mi się mieni cały czas, oby tylko przeszło do poniedziałku, bo inaczej to słabo tą maturę widzę haha. Tylko ja mogłam w ten sposób skończyć szkołę :')

Jak ktoś jeszcze nie ogarnął to założyłam tą stronę na fb, zapraszam: KLIK
No i przypominam o grupie w której sprzedaje ubrania: KLIK Btw zastanawiam się czy bylibyście chętni na case na ip4,5,6/samsung galaxy s3,4,5? Przykładowo takie jak dzisiaj z notki. Waham się nad zamawianiem chokerów, bo można je kupić wszędzie teraz a wiem, że z obudowami jest problem. Chętni? :D Tylko to bardziej bym na zamówienie robiła. Wstawiłabym zdjęcia wzorów, po przelaniu pieniędzy bym je zamówiła. Tylko trochę się na nie czeka niestety, z 2-3 tygodnie przynajmniej.

Oh, and I've noticed a few English speaking peope on my site. Would you like me to translate my posts to English?


top- SHEINSIDE
skirt- SHEINSIDE
outwear- SH
creepers- DEEZEE
sunglasses- CHOIES
case- ALIEXPRESS
anklet- DAISYMAE




































18 comments:

  1. Pięknie 😊pozdro Paula :D

    ReplyDelete
  2. chokery też sprzedawaj haha bo rzadko mozna np kolorowe spotkac
    jakim cudem masz wstrzas mózgu haha?

    ReplyDelete
  3. Yes it would be nice :)
    Btw you're so pretty

    ReplyDelete
  4. bardzo bym chciała na ip! bo ja niestety nie moge z zagranicznych :(
    http://www.aliexpress.com/item/New-Phone-Cases-Luxury-PC-Clear-Vintage-White-Paisley-Flower-Phone-Cases-Hard-Housing-Back-Cover/32262896226.html?spm=2114.32010308.2.3.DSQs07 do takicg bys miala dostep? wtedy jestem baaaaaaaaardzo za!!! <3

    ReplyDelete
  5. Fajnie by było, gdybyś sprzedawała tak jak ktoś wyżej powiedział, kolorowe chokery. Przydały by się! :)
    Mega outfit!

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. taaaaaak , chockery sprzedawaj , szczególnie te kolorowe i tęczowe

    ReplyDelete
  7. Oo jak byś dała radę z tym case na iphona to bardzo chętnie!
    Piękne zdjęcia Doncia! ❤

    ReplyDelete
  8. czekam na wzory galaxy s5 jak coś!

    ReplyDelete
  9. a na samsunga galaxy ace 4 nie dało by rady? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może i by sie dało, ale boje sie, że jak zaczne zamawiać z paru stron to sie pogubie :(

      Delete
  10. Nie musisz tłumaczyć swoich postów na j.angielski.. wystarczy że dodasz button z translatorem i każdy będzie mógł sobie wybrać język na jaki chce przetłumaczyć.. w opcjach to sobie zrób.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Translatory tłumaczą kali jeść kali pić o ile w ogóle połowę poprawnie przetłumaczą

      Delete
  11. a skąd będziesz zamawiała? :)
    i jeszcze jedno pytanko- jak płacisz na aliexpress?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli będę to aliexpress, kartą normalnie

      Delete
  12. Super są tennis skirt a ja nie mam mozliwosci kupic jak znajdziesz na szmatach czy sama postanowisz sprzedac obiecuje kupie pierwsza!

    ReplyDelete
  13. Dałabyś linka do tej dżinsowej kurteczki? Jest świetna! buziaki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poważnie... Jak mam ci dać link do rzeczy ze szmateksu

      Delete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE