Purple

April 08, 2015


Cześć miśki!
Wybaczcie, że tyle nie było notki. Już niedługo i zaczną się plenerowe pełną parą, na razie niestety nie mam jak, więc znowu pokojowa [*] już naprawdę nie mam pomysłu jak robić te zdjęcia :') Jutro powinna być notka znowu, ale mogę nie wyrobić, jeśli nie jutro to na pewno będzie w piątek, bo mam jeszcze parę rzeczy do pokazania Wam!
Pytacie o tatuaż- projekt dalej w przeróbce (proszę bądź dobry), sama się już nie mogę doczekać :(




dress- SHEINSIDE
shoes- FOLLOW ME
neckalce- INDIGO BLACK















































  • Share:

You Might Also Like

26 Comments:

  1. Pięknej misia

    ReplyDelete
  2. Śliczny kolor sukienki :)
    A te buty to rozwalają system, mega! :D
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pieknie ci w tej sukience Doncia! 💞

    ReplyDelete
  4. Nie jesteśmy źli za pokojowe notki :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Szczerze to ta sukienka na tobie wisi i nie paduje. ;* Buty i wszystko mega ale sukienka nie na cb ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie o to mi chodziło w tej sukience haha

      Delete
  6. Buty mega, ale sukienka to pierwsza rzecz, która pokazałaś na tym blogu i mi sie nie spodobała :(

    ReplyDelete
  7. Doncia mam pytanie czy ty widzisz nasze strumienie (moja historia) na snapie, znaczy czy mozesz jak cos odczytać czy nei xd

    ReplyDelete
  8. zauważyłaś, że naszyjnik jest droższy od sukienki? haha

    notka jak zwykle świetna!
    a może zrobisz coś w stylu fotorelacji? w sensie przez cały dzień robisz wszystkiemu zdjęcia (trochę jak snapchat) haha

    http://myfotomylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I mam jeszcze pytanie: czy to- http://www.sammydress.com/ był baner na twoim blogu, czy po prostu jakaś reklama? bo mi się wyświetliło, a fajne sukienki nawet są

    ReplyDelete
    Replies
    1. To był baner, starałam sie o współprace, ale nie odpisali mi :(

      Delete
  10. Doncia, za przesylke z sheinside mozna zaplacic za pobraniem w zł?

    ReplyDelete
  11. Sukienka chyba za duża o dwa rozmiary co nie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukienka jest oversize i o to mi właśnie chodziło żeby była taka luźna

      Delete
  12. Cudowna < 333

    ReplyDelete
  13. Doncia wodze cię w całych czarnych trampkach Ala vans na platformie :) jak chcesz zobaczyć mg ci link wysłać super sa

    ReplyDelete
  14. pamiętam, że kiedyś chciałaś nam pozamawiać chokery, może chciałabyś nam z magii zakupów zamówić? ;)

    http://www.magiazakupow.com/produkt/7239/naszyjnik-tattoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chciałam wam zamawiać, tylko chciałam sprzedawać, jednak minimalna różnica

      Delete
  15. Śliczna sukienka *.*
    Na co dzień chodzisz w takich obcasach, czy to tylko do stylizacji? :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na imprezy w takich sie zdarzy nawet dość często

      Delete
  16. z tymi spietymi wlosami wygladasz jak taki slodziutki elfik❤super notka😊

    ReplyDelete
  17. Czy te skarpetki ktore masz w palmy i ogolnie takie dziwne wzorki, czy nie poca sie w nich stopy i sa warte zakupienia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprały sie troche, są krótkie i od spodu są białe bez wzorka już, byłam zachwycona na początku, ale jak tak teraz patrze to bym chyba drugi raz nie kupiła

      Delete