23/04/2015

Mohito


Cześć miśki!
Przeszłam się dziś do miasta poszukać czegoś na maturę, zrobiłam parę zdjęć, to łapcie notkę. Pogoda wreszcie piękna, po maturach zabiorę się za plenerowe zdjęcia, na razie pasuje się chyba wreszcie zacząć uczyć :') Ha ha. Już mi sie po nocach matury śnią, a dajcie spokój. Niech już będzie po. Łapcie zdjęcia, a ja zabieram się za robienie zdjęć na jutro już. Nie wiem o której będzie notka, bo zakończenie roku potrwa dość trochę, będzie albo przed 12 albo około 16-17 dopiero. W sobotę dodam notkę z zakończenia, jeśli będą jakieś zdjęcia w ogóle haha. Nie wierze, że kończę szkołę. Serio.







































18 comments:

  1. Stresujesz sie przed maturami? Masz jakieś plany co dalej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polski tylko, boje sie raczej dla zasady, bo wszyscy panikują, matura mi do niczego nie potrzebna, więc rybka mi to plum w sumie
      I proszę nie pytajcie mnie o plany co dalej, bo mam milion pomysłów, zdecyduje w sierpniu, dajcie mi spokój z tym i dajcie mi cieszyć się wakacjami błagam

      Delete
  2. ja nie mam kompletnie niczego na te matury :o

    ReplyDelete
  3. Jaka piękna bluzeczka <3

    ReplyDelete
  4. jak mozesz to dodaj zdj jak wyglądają te szminki na ustach :) i oceń eyeliner :) bardzo mi zależy :*

    ReplyDelete
  5. Jejku, jak ja Ci zazdroszczę, też chciałabym kończyć już szkołę! :)
    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ta bluzeczka jest bardzo urocza :D
    Przepraszam, jeśli gdzieś o tym pisałaś, ale czy wybierasz się na Balony nad Krosnem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety w tym roku musze odpuścić, bo matura, a nie chce sie rozchorować zaraz przed :(:(

      Delete
  7. zrob kylie jenner challenge :)!

    ReplyDelete
  8. Donatka, może to nie jest najlepsze miejsce do tego, ale chciałabym Cię poprosić o pomoc :(
    https://www.siepomaga.pl/nomorepain poczytaj sobie, strasznie łapie za serce, ważna jest każda złotówka dla tej małej, bo kwota jest ogromna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wpłaciłam, udostępnię w notce dzisiaj też

      Delete
  9. Jezu Doncia, Ty ślicznotko! Ślicznie też jesteś ubrana. Ideał.
    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  10. Ty skończyłaś liceum/technikum? : D + genialny kapelusz, i cała strona! Powodzenia na maturze, zdaj celująco! ~

    ReplyDelete
  11. doncia kocham twój blog i ciebie <3 jesteś idealna i zainspirowałaś mnie <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE