20/04/2015

Giveaway


Cześć miśki!
Po pierwsze, dziękuje za pół miliona wyświetleń na moim blogu!!!!!! DZIĘKUJE!!!!
Tak sobie myślałam o tej pracy na tych szmatach i w sumie to mam jeszcze jeden pomysł- przyjemniejszy i dla mnie no i oczywiście dla was haha- często się pytacie czy wam nie kupie na szmatach tego tego i tamtego. Pomyślałam sobie, że ponieważ mam teraz wolne do września (z przerwą na matury i zbiory truskawek w czerwcu) mogłabym chodzić na szmaty, kupować co tam ciekawego znajdę i wystawiać na sprzedaż tak jak zawsze jak robię porządek w szafach. Doliczyłabym dla siebie jakieś tam drobne no i wysyłkę. Bylibyście chętni na coś takiego? :D Dla mnie przyjemność i minimalny zarobek, dla Was możliwość kupienia taniej jakichś ciuchów, bo wiem, że nie wszyscy z Was mają dostęp do szmat, albo nie macie nic ciekawego w nich, albo drogo jak cholera. A w Jaśle dość sporo dobrych szmateksów jest. Piszcie mi w komentarzach co myślicie na ten temat. A teraz łapcie mix zdjęć. Jakaś choroba mnie łapie no nie.

A no i jeszcze jak ktoś nie ogarnął to na moim instagramie @donatkay odbywa się giveaway! Szukajcie tego zdjęcia by dowiedzieć się szczegółów!


























32 comments:

  1. kochana, oczywiście że chcemy! u mnie to drogo jak cholera...... tylko jeden który jest w miare...

    ReplyDelete
  2. Mega pomysł z tymi szmatkami! U mnie zawsze drogo, a rzeczy są beznadziejne.

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. tak chcemy! u mnie za to jest w miarę tanio, ale strasznie ciężko jest coś wypatrzyć! chętnie będę cię wspinała finansowo jak na ostatniej wyprzedaży! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze się, że podoba Wam się ten pomysł! Może już jutro pójde haha :D

      Delete
  4. to czarne to nowy pamiętnik?
    + ubrania chcemy! ale czy mogłabyć np. kupić coś w większych rozmiarach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam jest to do list. No jasne! Bede brała wszystko co rzuci mi sie w oczy :D

      Delete
  5. a wgl to gdzie chodzisz na szmaty w swoim mieście w sensie które najbardziej polecasz(chodzi mi o miejsce ulice itd)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koło biedronki i ten nowy za galerią, to jedna sieć jest

      Delete
  6. zchęcią coś od ciebie kupie bo ja na szmaty czasu mało mam , więc ja napewno

    ReplyDelete
  7. będziesz mogła kupić coś w małych rozmiarach jak bd coś fajnego xs ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. We wszystkich rozmiarach bede kupowała

      Delete
  8. TAK CHCEMY HJWBJFDSFBEWFHBHHBA KOCHAM CIE DONCIA

    ReplyDelete
  9. cudowny pomysł! u mnie w lumpach albo za drogo, albo nic nie ma, na 100% coś kupię!!!:D

    ReplyDelete
  10. Misia super
    Te kryształki sa piękne :)

    ReplyDelete
  11. Jestem za! Chętnie coś kupię :D
    julianka9212.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. http://glovestar.pl/p3543,skarpetki-paczki.html jak je zobaczyłam od razu pomyślałam o Tobie. Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  13. chora i chce jeszcze po lumpexach latać! nie martw się, poczekamy aż wyzsdrowiejesz

    ReplyDelete
  14. tak Doncia, świetny pomysł! fajnie że jeszcze o nas myślisz :))

    ReplyDelete
  15. genialny pomysl Donatka! proponuje rowniez buty bo chetnie jakies kupie (szczegolnie wysokie) :D 36-37 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko znaleźć i mogą być droższe, w sensie 20-30 zł haha i wysyłka za buty też droższa, a nie wiem czy kupicie, a szkoda mi wydawać tyle jak mają leżeć potem :( Jakieś converse/vansy jak będą to będe brała na pewno

      Delete
  16. Świetny pomysł! :) Pozdrawiam
    http://juliam-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja chce informacje o wszystkich bajkowych sukienkach!!!

    ReplyDelete
  18. Świetny kubek skąd?😂 a poza tym dobry pomysł wydaje mi się ze każdy by coś fajnego znalazł w Twoim "sklepiku" ;p

    ReplyDelete
  19. Ej ty jestes katoliczka ? ( Pytam tylko z czystej ciekawoscii )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha wierząca ale nie praktykujaca xd...

      Delete
  20. Jeju świetny pomysł, tylko nie bierz tych najlepszych rzeczy tylko dla siebie hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie ciężko haha ale postaram się!

      Delete
  21. Pomysl superowy :D Donciaaaa conversy vansy maxy <33
    :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE