21/04/2015

Fortune days


Cześć miśki!
Choroba mnie łapie i to konkretnie niestety, byle by tylko nie angina :') Oby przeszło do piątku. Zebrałam się i porobiłam jakieś zdjęcia. Co do szmat i tego co pisałam wczoraj, zacznę jak pozbędę się tych rzeczy z tego katalogu KLIK rozmiary podane pod zdjęciami, jakiekolwiek pytania i wszystko inne na fb proszę KLIK możecie sami proponować cenę, jestem naprawdę skłonna do negocjacji.




top- CHOIES
jeans- PERSUNMALL
creepers- DEEZEE
socks- BROOKLYNBUTIK
necklace- SKYDANCE

Przypominam o 10% kodzie rabatowym do sklepu Skydance: 10donut













\









































20 comments:

  1. Widzialas u cb na szmatach creepersy ? :* bo rozchodzone lepiej sie nosii :* a te creeprrsy co sprzedajesz to jaki rozmiar ? ;*

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam twój styl <3
    Chciałabym ubierać się tak jak ty jednak ciągle nie mogę się przełamać :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Chciałabym ubierać sie jak ty'- błąd. Masz sie ubierać jak TY nie jak ja i co tu do przełamania to wcale nie jest takie trudne

      Delete
  3. Jaka Ty słodka jesteś :D <3

    ReplyDelete
  4. Jakie śliczne skarpetki!

    ReplyDelete
  5. Kiedy malowałas włosy bo ciagle masz takie czarne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie odrosty mam jak nie wiem na pół głowy już haha, dawno, bo sie waham czy nie zostawić i nie zafarbować na fiolet, bo na czarne mi tak nie złapie

      Delete
  6. Obyś się nie rozchorowała :( Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Jak zwykle cudo!
    Jakiej szminki/błyszczyka/czy coś używasz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. próbek z avonu haha

      Delete
  8. Doncia o której masz zakończenie roku?:)

    ReplyDelete
  9. Jejku kocham drugie zdjecie, swietna notka i stylizacja haha
    Doncia farbuj na fioletowo bedziesz wygladac swieeeetnie!
    Ps. dzisiaj kolo 11:30 bede w ekonomie, bede mogla cie jakos spotkac? :):)

    ReplyDelete
  10. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia są przeurocze <3
    lewcix.blogspot.ccom

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE