Childhood's drawings

April 29, 2015


Cześć miśki!
Nie dość, że w głowie sie kręci, to teraz na dodatek jeszcze mnie tak nogi bolą, że już nie wiem co ze sobą zrobić, no i jeszcze mi holter dzisiaj założyli- cudownie po prostu. Wszyscy się uczą do matury, a ja to mam tylko nadzieje, że mi zawroty do poniedziałku przejdą :')
No to tak jak obiecałam notka z rysunkami z dzieciństwa. Płakałam jak to oglądałam haha. Rysunki są z podstawówki, z przedszkola niestety nie przetrwały, a szkoda. Mam jeszcze zajawkę, żeby iść poszukać 'złote myśli', ale to cięższa sprawa, bo są w kącie który upodobały sobie pająki :):)
Hi bunnies!
I still have dizziness after my lil accident- cocussion, don't ask haha. Besides I have pain in my legs I don't know why but it hurts so much, and I've been at the doctor today and they've put on me some device which takes my puls (I need to wear it for 24h). Everyone's learning to our final exam while I'm sitting and praying that my dizziness will stop till next Monday :')
As I promised: post with my childhood's drawings. I was crying as I was watching them haha. These drawings are from primary school- unfortunately I had lost my drawings from preschool. 

Zanim jeszcze przejdę do notki mam do Was ogromną prośbę, potrzeba zagłosować na moich znajomych, tylko jedno kliknięcie: wchodzicie TU, dajecie like tu i like tu i szukacie zestawu 3 i głosujecie na zespół Snailkill. Prosze, to 15 sekund zajmie :(
Before I start, I have a big petition for you. My freinds are taking part in a compeition. You only have to click HERE, like here and here, and look for band SNAILKILL. Please, it;ll take you a few seconds :(

No i wracam do notki:
Let's start with drawings:


Potrafiłam całymi dniami siedzieć i robić coś takiego, to było lepsze niż malowanki dla mnie haha
It was one of my favorite activities, it was better than colouring book for me haha



 Laurka dla babci i dziadzia :')
Puff for granny and gramps :')


 Od dziecka zamiłowanie do cięższej muzyki- przez tate i siostre haha
Since I was a child I was interested in metal- because of dad and sister haha


 Mój ukochany kot :(
My lovely kitty :(


 To nie wiem co o jest, ale most mnie rozwalił haha
I have no idea what is it, but I'm laughing because of that bridge haha


Skąd ja to brałam haha
Legend about my city haha


 Podpisy z 6 klasy, nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle mam
My primary school friends's signatures


 To zamiłowanie to też od dziecka..............
...I love unicorns till today haha


 JAKI AUTOGRAF haha, pseudonim artystyczny 'Nastka' ja tu płacze
IT'S MY AUTOGRAPH haha, I'm dying


 Artystka
Artist



A z tego to płacze dalej haha, miałam tego cały segregator, na każdą okazje :):):):) Jak widać w tym kierunku też mnie od dziecka ciągnęło haha
I can't haha, these are drawings with outfits for diffrent occasions. As you see- I love it since I was a child haha






Nie mam pojęcia co to jest haha
I have no idea what is it, seriously haha


 ...



 Krupuwki :)




Tego też miałam tonę, siedziałam i odrysowywałam z książki, a potem malowałam takimi kreskami haha, PO CO
I have thousands of these, I used to sit and outline these from my aunt's books and then paint them and hatch haha, WHY




Co sądzicie o moich rysunkach? :') Jutro zrobię notke o książce, którą właśnie skończyłam. Może macie jakieś pomysły na notki? Z chęcią zrobię coś nowego, piszcie!
So, what do you think about my drawinhgs? :') Tomorrow I'll add a post about a book which I ended yesterday. Have you got some ideas for posts? 







  • Share:

You Might Also Like

14 Comments:

  1. olałam się haha świetne :')

    ReplyDelete
  2. Hahaha rysunki są super!! Ten jednorozec no i oczywiscie projekty ubran najlepsze :')
    A i szybko wracaj do zdrowia Doncia ;*

    ReplyDelete
  3. Hahahaha 😂😂😂 Wisłoka,pozdrowienia z Dębicy. Wracaj do zdrowia Doncia.

    ReplyDelete
  4. Jaakie fajne <3

    ReplyDelete
  5. S@motność w sieci, prawda? :) to pierwsza książka na której płakałam po dwóch zdaniach, które są moimi cytatami teraz haha. A rysunki super : D też takie mam gdzieś ;D

    ReplyDelete
  6. Twoje outfity są najlepsze :D

    ReplyDelete
  7. Świetna ta opcja z tłumaczeniem, bo mogę sobie przy okazji poćwiczyć haha a te KrupUwki mnie rozwaliły :'))

    ReplyDelete
  8. hahahaha piękne! Ja też rysowałam stroje na każdą okazje :DD

    ReplyDelete
  9. świetne :')
    http://jagodowe-blogowanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Może spis książek które polecasz? :)

    ReplyDelete
  11. Jedziesz może na koncert Imagine Dragons? Albo w ogóle masz w planach jakiś koncert?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem jeszcze, jak na razie to Woodstock w planach tylko

      Delete
  12. Jeju hahaha, jaka artystka :D

    ReplyDelete