13/04/2015

Black and white


Cześć miśki!
Znowu pokojowa notka, już pewnie macie ich dość tak samo jak i ja, ale mam nadzieje, że mi wybaczycie. Chciałam dziś gdzieś iść to wiatr wieje tak, że mnie z chodnika zrzuciło :):) Na dniach postaram się wyciągnąć Grzesia no i w tym tygodniu może siądzie sesja jedna, którą niestety ostatnio zepsuła pogoda.
Ponadto będę miała dla Was za niedługo tego giveaway na instagramie, czekam już na paczkę. No i będę robić znowu wyprzedać szafy- najlepsze wakacje życia niestety wiążą się z kosztami i to nie małymi, więc liczę na Wasze wsparcie haha. Link dodam tutaj i oczywiście na ig, zasady takie jak ostatnio, zdjęcia ubrań dodam w katalogu, napisze rozmiary mniej więcej, jak Wam się coś spodoba to napiszecie do mnie na fb, co do ceny na pewno się dogadamy, nie chce za to milionów i jestem naprawdę skłonna do negocjacji :D

No i jeszcze jedna sprawa, a mianowicie:


Jeśli Wasi rodzice wujkowie babcie ciocie sąsiedzi i sąsiedzi sąsiadów dalej nie wiedzą na co przekazać swój 1% podatku- poproście ich o przekazanie go na organizacje Viva która walczy o prawa zwierząt! Jeśli Wasi rodzice już oddali swój 1% na inny cel, możecie wejść na fanpage
Vivy i zamówić bezpłatne ulotki, które możecie poroznosić po Waszym mieście. Viva robi naprawdę wiele dla tych cudownych stworzeń. Jestem dumna, że mamy w Polsce takich ludzi. Warto pomagać.

WEB: KLIK
FB: KLIK


No a teraz tak jak wspomniałam łapcie zdjęcia:




dress- SHEINSIDE
jacket- SHEINSIDE
creepers- DEEZEE
hat- CHOIES
choker- ALIEXPRESS




























































21 comments:

  1. Chodzisz tak ubrana do szkoly jak na zdjęciach z notek?:)

    ReplyDelete
  2. jaki ten kapelusik jest fajny! :)

    ReplyDelete
  3. Jakie piękne masz włosy <33

    ReplyDelete
  4. Black&white uwielbiam!!
    Świetny post!

    zapraszam do mnie: dominikakaczmarek.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja :D I super, że promujesz akcje przekazanie 1% na cele dobroczynne.

    ReplyDelete
  6. Nie wiem gdzie moge spytac wiec pytam tu, Doncia znasz moze jakas aplikacje do ogladania seriali?

    ReplyDelete
  7. nie przeszkadza ci, ze to wszytsko takie obrane w siersci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty widziałaś sierść tego psa? To sie nie da, zwłaszcza na wiosne, ta sierść jest wszędzie

      Delete
  8. http://4.bp.blogspot.com/-Ok-z2IwcC2I/VSvhb9OFdSI/AAAAAAAAVm0/3PgvRYy8zzw/s1600/6.JPG
    haha ta dziura w rajstopach mnie rozwaliła :''")

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie dziura tylko paproch jakiś XDDDDDDDD

      Delete
  9. Kiedy katalog ? dasz link ? :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://plus.google.com/photos/106101470039503286052/albums/6137264537158897617?banner=pwa wszystkie pytania na fb https://www.facebook.com/recklesshehe

      Delete
  10. Mega creepersy :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle mega outfit, cudowne buty, marzę o creepersach od dawna, jednak nie ma mojego rozmiaru ;c

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tez zamówiłam te ulotki :) w ile dni ci przyszły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej nie wiem, tydzień-dwa, coś takiego

      Delete
  13. Cieszę się, że szerzysz takie akcje. Niestety u mnie każdy twierdzi, zd nie będzie na "jakies psy" dawał pieniędzy, dlatego jedyna w mojej caalej rodzinie jestem miłośniczka zwierząt :3
    Wpadasz czasem do schroniska do Rzeszowa ? Zastanawiam się czy kiedys kogoś "znajomego" tam spotkam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, chciałam zostać wolontariuszką w Jaśle, ale z tego co wiem jak na razie nie potrzebują

      Delete
  14. W Kundelku jest opcja na bycie opiekunem psiaka, kotka w ciagu dnia. Talie zwykle zajmowanie sie zwierzakiem, spacer, jedzonko, zabawa itp. Wujek który tam pracuje mówił mi ze jak ma się juz 18 to tylko przychodzisz podpisujesz jakiego psiaka /kotka będziesz miec pod opieka i do której godziny :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE