07/03/2015

Now learn to just stay you


Cześć miśki!
Zrobiłam sobie parę dni odpoczynku od bloga, zadziwiające jak dużo czasu mam bez aska, wiem, że niektórzy z Was nadal się wściekają, że tam nie wrócę, ale nie wyobrażacie sobie jak bardzo mi to pomogło. Tak jak obiecałam dzisiaj zrobię tiny! Jeszcze nie wiem o której, poinformuje Was na instagramie, ale myślę że coś około 18/19. Mam nadzieje, że jak już robię to wejdziecie chociaż na chwilkę. Nie bójcie się wchodzić, bo większość zawsze się cyka, że ich widać będzie- nie będzie haha, więc wchodźcie śmiało! Powtarzam, dam znać na instagramie jak już będzie i tam podam link więc jak ktoś jeszcze mnie tam nie obserwuje to zapraszam, bo ogólne tam jestem najczęściej.




A dzisiaj łapcie mix zdjęć, bo znowu się trochę tego nazbierało (co jak co te notki uwielbiam robić najbardziej haha).



















































26 comments:

  1. http://3.bp.blogspot.com/-3M8fwLrQqOY/VPrWGyu7zFI/AAAAAAAAUTk/DBygOBMCxwg/s1600/IMG_0156.JPG ale super dupcia <3

    ReplyDelete
  2. Na jednym zdj myslalam ze włoski obcielas :)
    Super byś wygladała w takich krótkich. Buzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawdzałam właśnie wtedy jak bym w takich wyglądała haha, ale nieeee

      Delete
  3. Paznokieć [*]

    ReplyDelete
  4. Powiem Ci, ze ja tez mam wiecej czasu bez Twojego aska, bo nie wchodze tam desperacko co chwile sprawdzajac czy juz na cos odpisalas... :')
    Gdzie sie tak poobijalas? Nie wyglada to dobrze haha
    Ale zdjecie z wozkiem... najlepsze! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lód+alkohol+śliskie buty- nie polecam haha

      Delete
    2. Ja ostatnio przy takim zestawie jeszcze dodatkowo notorycznie skacze przez ploty, tez dobrze haha
      Widze paznokiec... Jak chcesz zmienic odzywke z eveline 8w1 (tez uzywalam kilka lat) to ogromnie polecam Golden Rose Black Diamond. Kuuźwa po 2 tygodniach paznokcie są nie do zdarcia a naklada sie ja 2 razy w tyg pod lakier. Polecam :D

      Delete
  5. Co czytasz? +uczysz się już do maturki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skąd to pytanie co czytam haha, obecnie nic, a do matury coś tam próbuje, ale nie wiem w co ręce włożyć

      Delete
  6. Doncia, tak z ciekawości, jak się zmieniły statystyki bloga odkąd nie ma cię na asku? dużo mniej wyświetleń, czy może przeciwnie?

    ReplyDelete
  7. Twoje skarpetki są najlepsze, te misie i rekiny haha
    Ja też już mało wchodzę na aska, to tyle czasu zabierało

    ReplyDelete
  8. Gdzie znalazlas taki kubek z minionkami? :o *__*

    ReplyDelete
  9. świetna notka <3
    a twojego instagrama kocham, najlepszy ig

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. mogłabyś mi napisać jaki masz rozmiar sukienki z poprzedniej notki, tej w paski? ;)

    ReplyDelete
  11. jeden z najlepszych instagramów! świetnie wygllądasz!:)


    Mój blog ;)

    ReplyDelete
  12. Ilewazysz, przy jakim wzroście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 160 Cm i 52 kg ( juz kiedyś pisala) :*

      Delete
  13. Obcielas wlosyy ? :**

    ReplyDelete
  14. Nie nie nie ! nie obcielas wlosow , nie moglas ;* sa cudowne i nie wierze ze moglabys je sciac :*** <33

    ReplyDelete
  15. Doncia, mam takie inne pytanko. Jak nauczyłaś się angielskiego?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE