Hunt

March 18, 2015


Cześć miśki!
Wybrałam się dziś z mamą na szmaty wreszcie, dawno takich rzeczy nie przyniosłam ze sobą, spełniona. Jutro może siądą zdjęcia z Grzesiem, a jak nie to postaram się zrobić dla Was notkę pokojową.





Welurowa spódnica TOPSHOP





Sukienka maxi RIBBON nie mam pojęcia co to ale>


Crop top H&M


T-shirt NEW LOOK (to czaszki jak coś)


T-shirt PRIMARK (dla mnie jako sukienka)




A te rzeczy kupiłyśmy siostrze:



Top UNKNOWN


 T-shirt ASOS


Sukienka H&M







  • Share:

You Might Also Like

19 Comments:

  1. Nie do uwierzenia, ze ciuchy są ze szmatka.. Super !

    ReplyDelete
  2. Zazdroszcze tak pięknych rzeczy na szmatach :(
    lewcix.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jakie ładne!

    ReplyDelete
  4. o m g.
    w których szmateksach byłaś na jaśle ? :)

    ReplyDelete
  5. Gdzie chodzisz na szmaty? :-) to jest konkretne miejsce koło czegos? :) mogłabyś powiedzieć czy lepiej jak będzie jak napiszę na fb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tej sieci co koło biedronki koło ronda i za galerią są najlepsze rzeczy, z tego co wiem to to samo jest jeszcze na rafinerii

      Delete
    2. Muszę popatrzeć co to za ulice tam są :)może się przejadę tam :) a drogo? Bo w Krośnie teraz strasznie zrobili, dobrze, ze na poczatku często chodziłam :D

      Delete
    3. Zależy co rozumiesz przez drogo

      Delete
    4. Na przykład są sukienki za 40 złotych i w górę, bluza za 55, czy zwykłe bokserki za 17.... ZWYKŁE. No, i nie jakieś super, tylko takie o. Do sukienki ładnej za 40 złotych, ok, ale reszta.... Nie wiem jakoś tak drogo jest. Kiedyś jak chodziłam ceny były przez pół.

      Delete
  6. Zazdroszczę, ja tylko kilka razy coś dobrego i ładnego znalazłam na szmatach .. + ostatnia sukienka jest niesamowita :') http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/03/czy-warto-miec-marzenia.html

    ReplyDelete
  7. Ale świetne :O
    Gdzie bym u mnie takie kupiła...

    ReplyDelete
  8. Hej Doncia
    jakie są Twoje rady na szukanie w szmateksach ? Ja jak do nich wchodzę to z miejsca ten specyficzny zapach mnie obrzydza :/ jak ty to robisz że potrafisz w nich znaleźć takie fajne rzeczy ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No normalnie, wchodzisz i szukasz, bierzesz co ci sie podoba XD SZUKASZ, nie wchodzisz i przelatujesz wzrokiem

      Delete
  9. Doncia powiesz gdzie sa jakosciowo dobre creepersy? Swoje mialam z deezee i bylam zadowolona dopoki mi sie strasznienie poprzecieraly xd a chcialam dobre w miare w dobrej cenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Większość mam z deezee i nie narzekam na jakość, jedne z niewielu butów które mi sie tak dobrze trzymają

      Delete
  10. O jezu ta sukienka maxi jest zajebista!! <3

    ReplyDelete
  11. zrobisz kiedyś notkę z którymś z tych ciuchów, bo te od sponsorów już mi się trochę nudzą :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co to za różnica skąd ciuchy lol

      Delete