04/03/2015

Heads will roll


Cześć miśki!
Zaczęły mi się rekolekcje, więc miałam dzisiaj trochę czasu, żeby pomyśleć nad jakimiś nowymi zdjęciami w pokoju (śnieg dalej pada :):)), skończyło się tak, że wysunęłam łóżko na środek pokoju i wykorzystałam wreszcie moją białą ścianę. Co prawda zajęło mi to 2h haha, naprawdę ciężko samemu cokolwiek ustawić, zwłaszcza jak ostrość trzeba ustawiać na miotle, no ale mam nadzieje, że się Wam spodobają, mimo wszystko coś innego.
Zaczynacie coraz częściej dochodzić do mnie pytania kiedy wrócę na aska- już nie wrócę misie. Pytania możecie zadawać tutaj w komentarzach, odpowiem, serio. A no i pytaliście Grzesia czy zrobimy tiny i w sumie nie głupi pomysł. Tam mogę chwile odpowiadać na Wasze pytania. Co Wy na to? :) Chcecie tiny?




sukienka- SHEINSIDE
katana- UNKNOWN, SH
creepersy- DEEZEE
kapelusz- UNKNOWN, VINTED
okulary- UNKNOWN
bransoletka- DIY, GIFT

















































34 comments:

  1. Ślicznaa ;* <3

    ReplyDelete
  2. Kup sobie pilot do aparatu :) To wtedy miotła będzie zbędna :D

    ReplyDelete
  3. piękna <3
    Doncia chciałam Ci podziękować! Dzięki Tobie zrozumiałam co chce osiągnąć w przyszłości, zaczęłam doceniać chwile i zmieniłam wiele innych rzeczy :) KOCHAM CIĘ <3

    ReplyDelete
  4. Doncia, co sądzisz o zamszoeych creepersach? Czy lepsze sa skorzane?:) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam zamszowe, teraz mam pseudo skórzane i nie potrafię wybrać które lepsze :')

      Delete
  5. Świetna notka, bardzo dobry pomysl z ta biała ściana, możesz robić tak częsciej :)
    Ps. Doncia, wlasnie kupilam PIERWSZE creepersy i jutro juz mi przyjdą. Boje się ze będą obdzieraly, co wtedy robić? Jest na to jakiś sposób? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obcierały mnie tylko te na podwójnej i na jedne sie wkurzyłam i sprzedałam, a teraz mam drugie i nie mam na to rad, próbuje je rozchodzić i tyle

      Delete
  6. jak widzialam to zdjecie w katanie, mysle sobie "oby ona nie byla z sh"
    wchodze i co ??? SH .......
    A tak po za tym to super notka i zdjecia ":

    ReplyDelete
  7. Doncia masz 10k na instagramię, to czemu tak mało followujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to jest jakiś przymus że mam follow tyle i tyle jeśli mnie tyle i tyle? Niewiele instagramów mi sie podoba

      Delete
  8. Jeju zdjęcia są mistrzowskie!
    Jesteś taka mega fotogeniczna *-*

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Donatka, pisała Ci kiedyś jakaś dziewczyna na asku, że jest coś na to, że jak przykleisz te kartki na pamietnik itd, żeby się nie odkleiły, pamiętasz co to było? Bo za ciula nie mogłam znaleźć tej odpowiedzi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia o czym mówisz haha

      Delete
    2. Haha, to ja pisałam XD klej/lakier (to często jest 2w1) do decoupage. Polecam! :)

      Delete
    3. Chodzi o decoupage (chyba tak to się pisze) :)

      Delete
  10. Donatka, czy zrezygnujesz z bloga jak wyjedziesz do Londynu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, że nie, ale to zależy od tego jak bede czasowo :( Na pewno będzie przerwa jak wyjadę na wakacje do pracy za granice, później przy przeprowadzce, no i jeśli mnie nie opuścicie po tej przerwie, to będzie blog dalej

      Delete
  11. O łał świetne te zdjecia ; o ♡jesli notki pokojowe to rob takie wlasnie ♥

    ReplyDelete
  12. Boże cudowne tee zdjecia <3

    ReplyDelete
  13. jestem na tak jeśli chodzi o tiny! Tylko misiu dałabyś znać tu dzień wcześniej? Bo nie mogę tego przegapić! <3

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia, stylówa i kurde, shippuje twoją urodę i figurę <3
    A co powiesz na piosenkę bribry- adventure time? :D

    ReplyDelete
  15. Najlepsza notka, serio

    ReplyDelete
  16. Proszę, zrób tiny. Zatkało mnie jak powiedziałaś, że nie wrócisz na aska! Potrzebuję cię! :(

    ReplyDelete
  17. Jejku jak smutno mi się zrobiło jak przeczytałam, że nie wrócisz na aska, mega cię potrzebuje. I zrób tiny proszę:( Cudowne zdjęcia kocham cię Doncia:(

    ReplyDelete
  18. Zajebista katanka. Mega mi się podoba.
    http://patkablogger.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili.

    ReplyDelete
  19. tak chcemy tiny :)

    ReplyDelete
  20. Witam! :* Mam pytanie na temat kupywania w sheinside.
    Płaci się na niej Retail Price / sumę detaliczną?
    Bo wychodzi mi o stówę więcej niż normalnie i nie wiem, którą mam wziąć pod uwagę :)
    Proszę o pomoc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze nie mam pojęcia o czym mówisz

      Delete
  21. Doncia, można do Ciebie pisać maile, żeby się poradzić czy ogólnie popisać ?

    ReplyDelete
  22. zdjęcia genialne:)! stylizacja jak zwykle oddaje 100% Ciebie:)


    http://betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Hej. Mogłabyś mi powiedzieć jak doszło do tego, że jedziesz do Londynu? I co dokładnie będziesz tam robić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijak nie doszło, po prostu sobie wymyśliłam że jade i tyle, mieszkać i pracować

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE