25/03/2015

Happy Wednesday


Cześć miśki!
Nie mam czasu dzisiaj, żeby porobić zdjęcia jakieś 'stylizacji', bo sprawdzian za sprawdzianem. Na piątek mam trochę luzu, to na pewno jakaś będzie, może jutro już nawet w sumie. A dzisiaj notka trochę inna, czekałam na parę paczek i właśnie parę z nich przyszło dzisiaj, więc stwierdziłam, że się z Wami podzielę tym, co się w tych paczkach znajduje, bo ja tu sikam ze szczęścia.



Na początek chokery z Aliexpress. Czekałam na nie dość długo ale warto było :')









Wysyłka idzie dość trochę, czekałam około miesiąca, ale nigdy nie miałam tak dobrze 'zakończonych' chokerów, myślę, że te mi się nie urwą chociaż. Myślałam, żeby zamówić takie dla Was na sprzedaż, już kiedyś pisałam o tym na ig, po 10zł by wychodziło już z wliczoną wysyłką, ale jeszcze się waham haha.






Kolejna paczka od Daisy-Mae Jewellery 





 KLIK

 KLIK
Moja pierwsza w życiu bransoletka na noge haha

 KLIK

Nie byłam przekonana co do tej paczki, ale jestem mile zaskoczona no i wysyłka dość szybka, polecam!




Przyszła też wreszcie paczka od ROMWE!!!







 KLIK

 KLIK

 KLIK







No i ostatnia paczka której najdłużej wyczekiwałam od


Już kiedyś wypatrzyłam sobie ich sklep, znalazłam ich na instagramie. Jest to sklep w Londynie (nawet nie wiecie jak się ciesze, że Londyn, będę stałą klientką haha) który robi vege kosmetyki (są całkowicie przeciwko testowaniu na zwierzętach, biorą też udział w kampanii przeciwko temu), głównie mydła, ALE JAKIE MYDŁA. Wszystkie wykonywane są ręcznie, a jak pachną o matko. Patrzcie:










Link do sklepu: KLIK
Link do ig: KLIK









14 comments:

  1. mega :D
    zapraszam do mnie +obserwuje
    http://meeaningoflife.blogspot.com/2015/03/new-jewelry.html

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne naszyjniki :o

    Zapraszam: agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oo jeny mydełka super <3

    ReplyDelete
  4. Łał. Jak dużo paczek. Bardzo spodobał mi się ten wielkolorowy choker *.* bardzo śliczną biżuterie tak że z DMJ. Sukienka-ach. Perfect.

    KONKURS!
    http://yukiundunicorn.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    ReplyDelete
  5. Mydełka podejrzewa że bym chyba zjadła haha! :)
    Marzyłam zawsze o chokerach na szyję lub nadgarstek,preferuję kolor czarny więc najprawdopodobniej taki właśnie bym wybrała,ale waham się.Nie wiem czemu,wydaje mi się że gdybym sobie takie coś kupiła i założyła na szyję,to optycznie by mi ją skróciło.Powiedz mi jakie masz wrażenia związane z tym?W ogóle czuć to,kiedy nosisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na początku sie bałam nosić takie obrozki ze wlasnie bedą skracać ale ponoć u mnie akurat nie, nie wiem od czego to zależy. Jestem juz tak do nich przyzwyczajona ze jak ubiorę to juz nie czuje ze mam na sobie w ogole

      Delete
    2. hmm....może się skuszę,dziękuję ;)

      Delete
  6. Ten bordowy najbardziej mi się podoba, a sukienka zdecydowanie w Twoim stylu! :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Hej, mam pytanie, czy jesteś użytkownikiem sieci Virgin mobile? Bo wydawało mi się, że tak, a chciałabym przenieść tam numer, ale nie wiem czy się opłaca. Z góry dziękuję za odp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, chociaż mnie troche wkurzyli bo zmienili ofertę ostatnio i juz nie ma 4gb i internetu

      Delete
  8. Świetna notka! Zapraszam do siebie! Narysowałam tam Donatke i myślę że wam się spodoba:) http://kozugo.blogspot.com/2015/03/donatkay.html?m=1

    ReplyDelete
  9. Ale smakołyki! Rzeczy z romwe również bardzo mi się podobają :)

    poklikasz u mnie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://patkablogger.blogspot.com/2015/03/second-styling-of-choies.html

    ReplyDelete
  10. Cudowne chookery. Kocham Twój styl!
    zapraszam -> http://suzieandsuzie.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE