Hamsa Eye

March 31, 2015


Cześć miśki!
Wreszcie coś ruszyłam z nauką do matury- lepiej późno niż wcale haha. Planów na wakacje już tona, z kim z Was zobaczę się na festiwalu kolorów w Krakowie? A z kim zobaczę się na Woodstocku?!?!? :D Tamte wakacje były cudowne, ale coś czuje że tegoroczne przebiją wszystko. Na razie modle się, żeby rodzice zgodzili się na obóz studencki (Lloret de Mar znowu oczywiście) no i kombinuje jak na niego zarobić (pomocy?), może mnie za niedługo zobaczycie na szmatach w pracy haha (powodzenia). Łapcie zdjęcia, a na dniach szykuje mi się sesja z Iloną, trzymajcie kciuki!




top- CHOIES
shorts- CHOIES
sunglasses- CHOIES
neckalce- DAISY MAE
creepers- DEEZEE
socks- TOPSHOP












































  • Share:

You Might Also Like

27 Comments:

  1. Donatka,co za pech. Niedawno wyprowadzilam sie z panstwa i nie mam mozliwosci bycia na tym festiwalu kllorow w Krakowie,a wczesniej mieszkalam bardzo blisko. Jestem zla,bo serio chce tam byc aaaaa

    ReplyDelete
  2. wspaniale jak zawsze :**

    ReplyDelete
  3. Jezu,donatka nie wierzę, że będę miała okazję się z tobą spotkać! :(:( Śliczne zdjęcia <3 http://bruneheureuse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pięknie Doncia! Powodzenia w nauce, trzymam kciuki ;-*

    ReplyDelete
  5. super doncia, u cb słońce a u mnie snieg pada :))))))

    ReplyDelete
  6. jak będziesz pracować w lumpie to całą wypłatę wydasz na ciuchy :D:D

    ReplyDelete
  7. Przez Twoje notki nie chce mi się żyć. Masz idealne życie, przyjaciół, rodzinę, perspektywy na przyszłość.

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz świetnie :D Lubię Twoje zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  9. Te okulary są super *-* :**

    Zapraszam do mnie:
    agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jeju Donatka, uwielbiam cię, jesteś tak śliczna, a w dodatku ubierasz się w 100% w moim stylu więc no po prostu kocham ♥
    Byłoby mi milo gdybyś odwiedziła mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam:(
    kc ♥
    www.darlsic.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hej gdzie mogę kupić takie skrapetki z falbanką ?:3 Super stylizacja :3

    ReplyDelete
  12. Zrob notkę o swojej kolekcji książek ;)

    ReplyDelete
  13. Stylizacja cudo! Też pragnę być na festiwalu!

    ReplyDelete
  14. Ooo TOP w paski <3 aaaa cudne

    ReplyDelete
  15. ta już lato poczuła! kocham Twoje skarpetki, aaa
    prawdopodobnie ja woodstock, z tego co słyszę dużo ludzi w przedszkolach potrzebują do pracy. wycieranie kup itd nie są najciekawszym zajęciem ale lepsze to, niż nic haha!

    http://betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Będę w Krakowie ., ale jak cie zobacze to oczywiscie podejde i pogadamy ale kurwa serioo nie wiem jak zaczac rozmowe. bo na pewno nie ' hej doncia czyltam twojego bloga i przegladam instagrama , jestes cudowna . mozemy triche pogadac i zdobic sb. zdj. ' . jestem serio dziwna ze sie nad tym zastanawiamm xd hahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... no serio to jest dziwne jak ktos chce tak zaczac rozmowe xd jak jakis niedoowal xd hah

      Delete
  17. ale slicznie wygladasz!! na pewno Ci sie uda uzbierac, zobaczysz:)

    ReplyDelete
  18. A ja nie polecam pracować w lumpie :D moja siostra pracowała i był tylko wyzysk. Ciągle ciuchy przebierała, wieszała, jakiś obrzygane i w ogóle. Do tego nie mogła w tym lumpie, ani innej z tej sieci tak kupować. Masakra. Do tego miała taką szefową, co ciągle się ludzi czepiała. Kase siostrze ukradli, ale nawet się tym nie przejęła. Zwolniła się, a razem z nią 6 innych osób. Dostała 600 złotych za 2 miesiące? I teraz na krosno24 są same artykuły jak tam naprawdę jest. Oby w innych było lepiej! :)

    ReplyDelete
  19. Ja pracuje na Woodstock. Mam nadzieję, że dane mi będzie sprzedać Ci zapiekanke czy coś xddd

    ReplyDelete
  20. Cudowna DOncia <3

    ReplyDelete