03/03/2015

Go to hell


Cześć miśki!
No i z notki plenerowej jak na razie nici, bo dzisiaj rano spadł śnieg :):) No ile jeszcze jezu jak ja nienawidzę takiej pogody. Znowu wyłożyłam się na kolano- spadłam ze schodów, brawo, dobiłam je całkiem, oby tylko nie spuchło bardziej do jutra. Jak macie jakieś pomysły na notki to piszcie mi w komentarzach.
Nie mam co pisać, bo zbytnio nic się nie dzieje, nauki w cholerę, a ja dalej się za nic nie zabrałam. Zaczynam szukać już jakiejś pracy na wakacje, żeby zarobić na ten Londyn, ale coś widzę, że jeszcze ciężko z ofertami. Ogólnie jest... nie wiem. Nie jest źle, nie jest super, ale jest dobrze. Ten rok naprawdę jest ciężki już od samego początku, masa pracy przede mną. W sumie wszystkie decyzje jakie podejmę w najniższym czasie zaważą na mojej przyszłości, ale w sumie. Wiecie, że nie mam dużych wymagań co do przyszłości. Próbuje skupić się na tym co jest tu i teraz. Ps. kocham was!




t-shirt- ROMWE
spódnica- ROMWE
skarpetki- PRIMARK
creepersy- DEEZEE
choker- SKYDANCE



I tu misie mam dla Was super wiadomość, a mianowicie mam dla Was kod rabatowy na 10% do sklepu SKYDANCE!!!!!! Kod: 10donut


















































21 comments:

  1. jejku, wyglądasz jak mała dziewczynka, tak słodko hah i ten kucyk :) spodniczka>>>>>
    ps. też cię kochamy :*

    ReplyDelete
  2. Kochaam ;* Cudowna jesteś ! i powodzenia ze znalezieniem pracyy na loto ;**<3

    ReplyDelete
  3. Piękna spodniczka!!!
    http://wixafine.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. według mnie okropnie, nic do siebie nie pasuje. zdecydowanie twoja najgorsza stylizacja. ale spodniczka cudna.

    ReplyDelete
  5. Ty tak wychodzisz ubrana na miasto i w ogóle? aż wstyd, jakbyś sie w lustrze nie widziała XD

    ReplyDelete
  6. Doncia b.ladnie :) ps. Te 10k na ig to już tak brzmi hah gratulacje niedawno było 7

    ReplyDelete
  7. do kiedy ten kod jest aktualny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma określonego czasu, cały czas będzie aktualny

      Delete
  8. ta spódniczka *.* cudowna
    nefuratek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie potrzebujesz sesji, nawet w samojebkach w lustrze, wyglądasz przepięknie ;-; Masz cudowną figurę i się zastanawiam, jakim cudem tyle jesz słodyczy, a wciąż utrzymujesz taką idealną figurę. Ćwiczysz coś?
    Co do kodu, to bardzo dziękuję, pewnie skorzystam heh
    Bluzka i spódniczka- g e n i a l n e !
    Trzymaj się!
    (byłabyś w stanie nagrać cover do archive- end of our days?)

    thekallasowa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja praktycznie nie jem słodyczy, tylko do kawy, ale to 1-3 kostki czekolady
      Nie ćwicze
      A piosenka mi nie podeszła :(

      Delete
  10. co to za cudowny lakier na paznokciach? *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To hybrydy, robiłam u kosmetyczki, nie wiem

      Delete
  11. Proponuję jakiś cover Nightwisha, coś z nowszych piosenek, bo ze starszymi byś sobie nie poradziła, ale może Élan?

    ReplyDelete
  12. aaaaa Doncia!
    Jestem fanką aliexpress, 3/4 domu mam stamtąd. I ponad 10 casów na iPhona, ale tego białego z X nie mogę za Chiny (o, dosłownie haha) znaleźć.. Podałabyś mi link? :D
    Dzięki na lajki od Donatkay na insta, haha a to niespodziewajka była :D kochana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie wiem czy znajdę link z tego co zamawiałam :(

      Delete
  13. Świetne zdjęcia! Podoba mi się ten t-shirt, tak słodko wyglądasz ;3 agata-musielak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz w my orders i klikasz w przedmiot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.aliexpress.com/store/1681467

      Delete
  15. Jesteś wspaniała <33

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE