16/03/2015

Distorted angels


To dziwne. Iść chodnikiem, wpatrywać się w słońce i śmiać się kiedy masz świadomość tego co było rok temu. Kiedy naprawdę zdajesz sobie sprawę jak wiele się zmieniło i jak wiele ciągle się zmienia. Kiedy wszystko pcha cię do przodu, a każdy kolejny upadek tylko zwiększa twoje ambicje. Kiedy rok temu jedyne czego chciałeś to... umrzeć, a dziś jedyne czego pragniesz to przeżyć jeszcze kolejny dzień. Kiedy jesteś świadom jak wiele cię czeka, jak wiele możesz i jak wiele chcesz osiągnąć. Jak wspaniale chcesz żyć nie marnując żadnego dnia i żadnej chwili więcej, by wynagrodzić parę lat, w których tylko istniałeś. Kiedy wreszcie robisz coś dla siebie i jesteś sobą dla świata i nie jest ci wstyd za to, że jesteś. Kiedy zdajesz sobie sprawę, że pokonałeś przepaść, tak wielką przepaść, że jakimś cudem upadłeś tak nisko, że wyjście dawno przestało być widoczne, a nagle znalazłeś drogą która prowadzi cię po za szczyty własnych marzeń. Umierałam każdego dnia przez długie lata. Umarłam. Ale powstałam. Strach nie jest już przeszkodą, ale motywem do działania. Dawniej bałam się wsiąść do autobusu który miał mnie zawieźć kilometr do szkoły. Teraz wsiadam do autobusu i jadę do stolicy na koncert. Dawniej bałam się wejść sama do sklepu, bałam się jeść przy ludziach, bałam się iść, bałam się bólu, bałam się ludzi, bywały dni, że bałam się oddychać. Bałam się wszystkich najprostszych czynności. Wówczas gdy teraz nie ma rzeczy, której nie zrobię. Ta przepaść była naprawdę ogromna. Ta przepaść którą pokonuję i z której wydostaję się dalej każdego dnia. Ta przepaść która pokochałam, bo pozwala mi oglądać się na widoki, do których nie wszyscy mają dostęp. To nie jest tak, że się uwolnię. To jest tak, że nauczę się z tym żyć. Zaprzyjaźniłam się w potworem, który wznosi mnie ponad wszystko, ale i ciągnie w dół niżej od innych, żeby zobaczyć to, co pozostaje ukryte dla oczu, a jest widoczne tylko dla chorej duszy. I jestem z tego dumna.


10 comments:

  1. Kocham cie doncia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet jej nie znasz !!!ŻAL !

      Delete
  2. Kochana ! Próbuje żyć pelnia życia . kazdego dnia wstaje z myślą żeby ten dzień się jak najszybciej skończył . Staram sie patrzec z takiej perspektywy na swiat z jakiej Ty na niego patrzysz. Mam nadzieje ze niedlugo to wszystko mnie krzestanie przygniatac ze juz nie bede zyc obojetnie . Bardzo ale to bardzo sie staram zyc z calych sil i mysle ze mi sie to uda i poczuje to jakie wspaniale jest zycie ! będę sie starac żyć jak Ty , pelnia zycia ! kockaaam ;*** <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli od samego rana zaczynasz ze złym nastawieniem- to czego oczekujesz? Nie miej nadziei, że przestanie cie przygniatać, tylko zrób coś z tym. Weź na siebie te problemy, zmierz sie z nimi, wypłacz, napraw, wyciągnij wnioski, doceń to i działaj. 'Jutro' samo nie zmieni, musisz się postarać o dzisiaj. A nikt za ciebie tego nie zrobi.

      Delete
    2. Mam nadzieje ze od jutra zaczne sie z tym zmierzac i rusze wreszcie dupe. Serio dzieki ze jestes :* ;) !

      Delete
    3. No i głąbie juz na wejściu złe zaczynasz. Co ja napisałam. DZISIAJ. Nie jutro. Zawsze kiedy obudzisz sie 'jutro' znowu bedzie dzisiaj i znowu bedziesz czekać na 'jutro'. I nie 'mam nadzieje ze sie z tym zmierze' tylko dzisiaj sie z tym zmierzę. To samo nie przyjdzie. Dzialaj

      Delete
    4. Hahah.. kocham :** tak , juz sie z tym ogarniam Dzisiaj i bedzie lepiej coraz lepiej ! ;** ;)

      Delete
  3. popłakałam się.czytając to widziałam siebie.cała się trzęsę.kilka dni temu dowiedziałam się,że ktoś dla kogo byłam w stanie rzucić wszystko okłamywał mnie przez kilka lat.ktoś dla kogo byłam w stanie zatracić samą siebie.jesteś niezwykła i dałaś mi siłę by żyć.żyć a nie tylko istnieć.

    ReplyDelete
  4. Jestes fajna :* kocham cię <3

    ReplyDelete
  5. Jesteś wspaniała <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE