23/03/2015

Cross my heart and hope to die


Cześć miśki!
Skończyłam sobie dziś wcześniej, więc od razu po powrocie do domu zabrałam się za zdjęcia. Poszłabym na jakieś plenerowe, ale wszyscy mieszkają daleko no nie :):) Jak na razie pomysł mojej autorskiej piosenki jest wstrzymany, bo problem z podkładem, ale jak będzie wolne na święta to nagram jakiś cover na pewno. Dlaczego nie potrafię na niczym grać, o tyle by łatwiejsze to było wtedy. Może jest tu ktoś kto gra na gitarze/pianinie i ma możliwość nagrywania? :( Przez te podkłady stoję w miejscu, tak to bym co chwile coś dodawała. Help.


cross my heart
and hope to die
stick a needle in my eye
wait a moment
I spoke a lie
I never really
wanted to die





dress- CHOIES
creepers- DEEZEE
hat- CHOIES
sunglasses- CHOIES






















































20 comments:

  1. Jesteś jedną z niewielu osób u której podoba mi się taki styl,haha! :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. zdjęcie z uśmiechem wymiata! W takim razie czekam na święta i cover :*

    ReplyDelete
  3. Donatka na wakacjach :D Superrr

    ReplyDelete
  4. Piękna sukienka
    Wixafine.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Donatka, jesteś cudowna, bardzo mnie odmieniłaś! Zaczęłam inaczej postrzegać świat, życie, przeszłam na wegetarianizm.. Dzięki Tobie w moim życiu pojawiło się wiele pozytywnych zmian i za to Ci dziękuję <3 Jesteś najlepsza, nigdy tego nie zapomnij :3

    ReplyDelete
  6. Jakie piękne okulary i kapelusz :o Zakochałam się <33

    Zapraszam : http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jesteś cudowna, a twoje zdjęcia są perfekcyjne! http://kozugo.blogspot.com/ Zapraszam, dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  8. sukienka jest przepiękna, ale na Tobie niekorzystnie leży. ;c

    ReplyDelete
  9. Bez tych okularów zestaw byłby idealny :D

    ReplyDelete
  10. ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  11. Jesteś chodzącym światłem i nadzieją ^^

    ReplyDelete
  12. jak pięknie w tym wyglądasz :o <3

    ReplyDelete
  13. Posiadam giatrę ale nie umiem grać...niestety :( Ale życzę Ci powiedzenia, chciała bym ją już usłyszeć.

    KONKURS rzeczowy
    http://yukiundunicorn.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    ReplyDelete
  14. Wszystko ładnie niby, ale czemu nie prasujesz ubrań? :D Przez to wyglądasz nieco nieestetycznie, a prasowanie nie jest jakoś szczególnie pracochłonne i trudne haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie ja i prasowanie to zło, zawsze coś przypale haha, a takie mgiełki to już w ogóle, naprawde haha, chciałam wyproasować, ale wolałam nie ryzykować :')

      Delete
    2. Haha jeżeli miałoby tu skutkować przypalonymi ciuchami to może lepiej nie ryzykować :') Choć trening czyni mistrza, kiedyś chyba i tak będziesz zmuszona dojrzeć do takich szalonych zadań haha

      Delete
    3. Śliczna sukienka. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwonych ustach :)
      misinka-jula.blogspot.com

      Delete
  15. http://www.amyvalentine.co.uk/2013/12/teen-dream.html doncia widziałaś? :o

    ReplyDelete
  16. Dlaczego juz nie ma tych okularooow !!!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE