01/03/2015

Covery


Cześć miśki!
Notki ze zdjęciami dzisiaj nie będzie, ale słońce świeci, więc na dniach może uda się ogarnąć jakąś plenerową. Na razie zajęłam się coverem, 1000 wyświetleń w ciągu 24h, dziękuje!!!!!!!!!!!!!!! Jak ktoś jeszcze nie słyszał to zapraszam. Dziękuje Wam, że tego słuchacie, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy jakkolwiek banalnie to brzmi.





Przypominam też o innych coverach:

























A ogólnie to mam dla Was propozycję, a mianowicie, żebyście napisali mi tu w komentarzach jakieś pytania na które mogłabym się rozpisać to zrobiłabym z tego notke. No, to jak chcecie, to piszcie w komentarzach, jak coś będzie to wybiorę i zrobię. Buzi.





14 comments:

  1. Może coś o planach na przyszłość :) albo Q&A. Albo jakiś fajny konkurs!

    ReplyDelete
  2. A może notka o twoich inspiracjach? wiem że lubisz np. tę Hannah Snowdon. to może taka lista kogo lubisz/podziwiasz i dlaczego, nie koniecznie za styl, ale może też tak ogólnie, jako człowieka? :)

    ReplyDelete
  3. kocham twój głos :( <3
    http://lewcix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. misiu bo na snapie wyslalas zdjecie z nowymi chokerami , mozesz napisac gdzid je kupilas ?
    a co do pytan to nie mam pojecia :( mozesz wystawic cos jeszcze (Ubrania o dodatki) do sprzedarzy !!😁

    ReplyDelete
  5. Doncia, notka jak żyć pełnia życia :) wiem ze były cos tego typu ale piszesz wspaniałe :)

    ReplyDelete
  6. Jak ci idą przygotowania do maturki? :(

    ReplyDelete
  7. myślałaś kiedyś o nagrywania na yt,czegoś oprócz coverów? haha

    ReplyDelete
  8. strasznie sie przejmuje opinia innych ludzi, mam wrazenie ze mam fobie spoleczna. moglabys cos o tym napisac? pojawiaja sie tez nastroje depresyjne i brak wiary w siebie

    ReplyDelete
  9. Tak ci zazdroszcze głosu jejku:( Don ciekawa notka byłaby o tym jak wyjść z cienia , przestać sie bać np.publicznych wystąpień czy spotykać się z nowymi osobami, nie być nieśmiała osobą, wiem że były podobne ale kocham jak piszesz i to mi daje do myślenia bardzo:(

    ReplyDelete
  10. Świetna notka by była o Twpjej rodzinie. Np mamie tacie siostrze i do nich kilka zabawnych faktów. Pozdrawiam Donka

    ReplyDelete
  11. Donciu, Boże jesteś taka cudowna. Ja prawie płacze jak słucham twoich coverow jeju. A ten filmik z tym kubeczkiem no urocze haha buziaki ;* czekam na kolejne i notki u covery.

    ReplyDelete
  12. Co zainteresowało cię śpiewaniem? Czy już wcześniej miałaś w planach nagrywać covery?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE