17/03/2015

Banana shake


Cześć miśki!
Byłam wczoraj na zdjęciach z Grzesiem, wreszcie trochę słońca, postaram się go wyciągnąć na dniach znowu. Jeszcze tylko miesiąc, jeszcze tylko miesiąc i koniec szkoły. Naprawdę mam już dość. :') Nie ma co pisać, ide odpocząć, do sklepu po prowiant i zabieram się za naukę (coś czuje, że i tak nic z tego nie wyjdzie, pogoda zbyt piękna haha). Buzi!



t-shirt- CHOIES
blouse- PERSUNMALL
jeans- SHEINSIDE
coat- SHEINSIDE
creeperes- DEEZEE
sunglasses- UNKNOWN
backpack- CHOIES



























































15 comments:

  1. Genialne zdjęcia!

    ReplyDelete
  2. kochamdonciedonatkepa17 March 2015 at 15:03

    Idealna 👌

    ReplyDelete
  3. Skad ten plecaczek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zapomniałam o nim haha, już dopisałam

      Delete
  4. Zazdroszczę końca szkoły, też bym go już chciała :( Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Doncia <3
    miśku czym nowsze notki tym lepsze, aż miło się patrzy :)

    ReplyDelete
  6. idealny post! ♥
    obserwuje
    zapraszam <3
    http://meeaningoflife.blogspot.com/2015/03/spring-is-coming.html

    ReplyDelete
  7. Ślicznaaa <3333

    ReplyDelete
  8. Doncia gdzie w jaśle kupiłaś tego shake? haha

    ReplyDelete
  9. Hej. Mam pytanie. Zamawiałaś swoją ramoneskę/ skórę na sheinside tak? Ogólnie to polecasz zamawiać kurtki z tej strony? mam na mysli to, czy przyszła do Ciebie w dobrym stanie, jak się nosi i czy nie śmierdzi tanią skórą, mam nadzieje ze wiesz o co chodzi:) . Bardzo proszę o odpowiedź, bo planuję taki zakup, widzialam tez na stronie Choies takie same wiec co do tej strony kieruje to samo pytanie, z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko w porządku z nią jest, polecam

      Delete
  10. Nie ma zdj na jednej nodze hah jest mega :) w ogóle jedna z lepszych notkę 'modowych'

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE