15/03/2015

Are you who you want to be?


Cześć miśki!
Coś w tym tygodniu mało tych notek, ale potrzebowałam chwili porządnego odpoczynku. W dodatku ostatnio zaczęłam się skupiać głównie na śpiewaniu, jak dobrze pójdzie, jeśli się uda, jeśli się nie poddam i jeśli starczy mi cierpliwości haha to za niedługo usłyszycie moją autorską piosenkę. Sama nie wierze, że się za to zabieram. No ale może akurat coś z tego wyjdzie. Trzymać kciuki!





dress- SHEINSIDE
hat- CHOIES
socks- NEW LOOK
creepers- DEEZEE
choker- UNKNOWN
necklace- SKY DANCE


Przypominam o 10% kodzie rabatowym do sklepu Sky Dance!!!!
Kod: 10donut






















































20 comments:

  1. Świetne zdjęcia Donciu!♥ Nie mogę się doczekać tej autorskiej piosenki!!

    ReplyDelete
  2. jaka Ty jesteś śliczna no ♥
    nefuratek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ile Ty masz cm w udach chudzinko?

    ReplyDelete
  4. Czy te creepersy z deezee też są takie ciężkie? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale to też zależy chyba na jakie sie trafi, przeważnie zamawiam 'używane' więc mogą tylko mówić, że są z deezee, 2 pary na pewno mam z deezee i jedne są cięższe jedne lekkie więc różnie

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź (: a to te bordowe co masz na podwójnej podeszwie to są cięższe a te czarne że skóry z notki lżejsze tak? Sorki ze tak pytam ale ostatnio zamówiłam z jakiejś strony i były takie ciężkie że musiałam je oddać i teraz szukam innych ((((:

      Delete
    3. Bordowe sa ciężkie, te turaj z notki lekkie (nie sa skórzane). Tez mam z tym problem zawsze sie boje ze bedą ciężkie, jedne juz musiałam sprzedać i teraz te bordowe znowu mi przyszły ciężkie ale na razie daje im szanse haha

      Delete
    4. Oki dzięki za odpowiedź, chyba zaryzykuje i zamówię kolejna parę z deezee, bo brakuje mi ich :)

      Delete
  5. Dużo czasu zajmuje zrobienie zdjęć do notki? W sensie takich pokojowych, bo plenerowych wiem że dużo. Zastanawia mnie to ;) Buzi Doncia, trzymam kciuki za piosenkę i naukę do matury :*

    ReplyDelete
  6. masz jakąś szminkę czy coś na ustach?

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia Doncia! ♥

    ReplyDelete
  8. Doncia a dlaczego chcesz sprzedać nikona?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE