10/02/2015

What does the fox say


Cześć miśki!
Niestety nie udało się dostać do drugiego etapu konkursu. Utrzymywać się przez cały tydzień w top 10, w ostatnich godzinach spaść na 11 miejsce [*] No nic haha. Dziękuje za wszystkie głosy!!!!! Jestem w szoku, że w ogóle weszłam do tej 10, bo na początku coś nie bardzo to widziałam, jak zobaczyłam konkurencje. Jesteście niesamowici. Przegoniliśmy nawet Maksa Rutkowskiego- ładne jaja.
Zima dalej daje po całości, już dość mam. Zdjęcia znowu z pokoju. JUŻ NIEDŁUGO.



sukienka- CHOIES
buty- CZASNABUTY
























































12 comments:

  1. Piękna sukienka, piękna stylizacja, masz piękne włosy, ogółem piękna jesteś! :D

    ReplyDelete
  2. Piękna Doncia: * nie moge doczekac sie notek plenerowych haha, nich juz ta zima sb idzie, kocham cie 💗

    ReplyDelete
  3. przepiękna chudzinka !
    miejmy nadzieję, że w przyszłym roku się uda. ale sam fakt, gratulacje, bo to duży sukces, być w pierwszej 10 :)!

    http://betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jeju sukienka rewelacyjna <3

    A ty słodka :*

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia <3
    Szkoda że ci się nie udało :( Ale twój blog i tak jest super :)
    Obserwuję <3

    ♥ MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  6. Zarabista sukienka *_* I ty taka piękna <3

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  8. wyglądasz cudnie w tej stylizacji, a tatuaż jest takim małym dopełnieniem wszystkiego :)

    ReplyDelete
  9. a jaki piekny bałagan w pokoju..........

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE