27/02/2015

TGIF


Cześć miśki!
SŁOŃCE WRESZCIE!!!!!!!!!!! Oby jak najdłużej. Notka pokojowa znowu, ale postarałam się zrobić więcej zdjęć. Miałam dzisiaj dodać ten cover, ale w sumie to dodam go jutro przed południem, więc czekajcie! Nie wyszedł tak jak chciałam (jak zawsze zresztą :')), no ale mam nadzieje, że się Wam spodoba. Tak więc jutro przed południem misie :D A teraz łapcie zdjęcia, a ja zabieram się za seriale i wychodzę gdzieś. TGIF!




top- ROMWE
sweter- UNKNOWN
spodnie- ROMWE
creepersy- DEEZEE
choker- KATHERINE































28 comments:

  1. Albo mi się wydaje albo schudłaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram sie haha, ale to raczej tylko efekt ustawienia jak na razie

      Delete
  2. Ostatnio tak czesto dodajesz notki, kocham je mocno. Swietna jest.
    Nie myslalas o scieciu wlosow tak do obojczykow? Pofalowane krotkie wlosy sa sliczne. Od kiedy pamietam masz dlugasne wlosy, ciekawie bys wygladala w krotszych :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. WŁAŚNIE CHCE TAK STRASZNIE ale sie obawiam bo mam pućki straszne i moge wyglądać jak pączek :):)
      A notki będę starała się dodawać codziennie!

      Delete
    2. Ja też się tego bałam, ale ściełam i jest fajnie. A i tak odrosną : )

      Delete
  3. Jaka super stylizacja <3 Spodnie i kardigan mega fajny <3

    ReplyDelete
  4. cudownie wygladasz w tej stylizacji, serio! jedna z Twoich lepszych! a te spodnie>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  5. Napiszesz notkę o twoich paznokciach? I skąd kapcie ? ☺️💕👌

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bo nie umiem o nie dbać, powtarzam, ze nie bede robić notek o żadnych kosmetykach, pielęgnacji etc, bo to nie dla mnie, nie znam sie na tym i mnie to nie interesuje, paznokcie robi mi kosmetyczka, to hybrydy, a kapcie siostry, dostała je, więc nie wiem skąd są :(

      Delete
  6. U mnie pogoda nie zmienia się od tygodnia, czyli sam deszcz i wgl pochmurno :( + Super misiu, ze codziennie dodajesz notki <3
    Donatka poklikasz w te linki? Będę bardzo wdzięczna:( http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/02/wishlist-choies-13.html

    ReplyDelete
  7. ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  8. Świetna notka! Pomijając post ,Don można do cb napisać na email z problemem ? Doradzisz?

    ReplyDelete
  9. Jaka ty szczuplutka :3 Ile ważysz i ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  10. U Ciebie piękna pogoda dziś była, za to u mnie deszcz :/ A no i widzę, że w palucha coś się stało :')
    Btw świetne są te spodnie

    ReplyDelete
  11. Ile masz rodzenstwa ?

    ReplyDelete
  12. Doncia odchudzam sie i nic. :') staram sie i tu nic. Niedługo jadę kupić rolki i mam nadzieje, ze mniej jedzenia+ rolki i bd ok :') don już naprawdę aż mnie asdfhjkkll :(

    ReplyDelete
  13. Jak udało Ci się tak schudnąć?

    ReplyDelete
  14. Gdzie sprzedajesz ubrania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na gorze w linkach jest link do vinted

      Delete
  15. Czemu wyjeżdżasz do Anglii? Bedziesz tam studiować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sobie wymyśliłam, raczej nie, do pracy od razu

      Delete
  16. Masz boską figurę noo *-*
    A Twoje notki nawet pokojowe są najlepsze

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jesteś najpiękniejsza wspaniała masz cudowną figurę całą jesteś idealna, zazdroszczę

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE