mix

Public Killa

February 22, 2015


Cześć miśki!
Weekend zabiegany, musiałam odreagować tą szkołę, bo już dość mam, nie wiem jak dotrwam do końca tego roku szkolnego. Notka miała być wczoraj już, ale spontanicznie wyszło, że pojechałam na koncert no i nie zdążyłam nic zrobić. A propo koncertu, łapcie nowy oficjalny teledysk naszego lokalnego zespołu. Polecam, jeden z niewielu polskich który wpadł mi w ucho, jestem dość wybredna akurat, trafić w mój gust muzyczny to cud haha, także no, łapcie:












A dzisiaj mix zdjęć, bo się trochę nazbierało. Staram sie robić jak najwięcej, więc może będą częściej takie, zwłaszcza, że stylizacje chce już robić lustrzanką (przynajmniej sie postaram częściej takie). Dzisiaj właśnie chce wyciągnąć mamę, więc zobaczymy co z tego wyjdzie haha.






























































  • Share:

You Might Also Like

18 Comments:

  1. Mega paznokcie :) to naturalne?

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Napiszesz post o tym jak robisz ta pizzę albo vege hamburger ? ☺️🌸

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciasto do pizzy akurat robi mama, bo ja jeszcze nie ogarniam, a te kotlety sojowe też mama, ale z tego jak patrzyłam to proste jest, pisz w necie to zaraz ci wyskoczy jakiś przepis

      Delete
  3. Najlepsza notka!!! :*

    ReplyDelete
  4. Co zrobiłaś sobie w kolano kaleko haha

    ReplyDelete
  5. Donatka co to za piosenka na snapie z podpisem "dwa miesiące"?

    ReplyDelete
  6. O jezu cudowne <3
    Zdjecia lustrzanką boskie <3

    ReplyDelete
  7. a i przy okazji piękne paznokcie! Co to za zmiana, że nie zdecydowałaś się na czarne? :D

    ReplyDelete
  8. Donatka, a co to za lakier? :d jakiej firmy i numer? Nigdy o to nie pytam, ale ten jest piękny! Taki pastelowy :o
    I mam pytanie! Wiesz może dlaczego snapy mi się nie otwierają? Po otwarciu jest czarne tło i tyle.. ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. U kosmetyczki robiłam, to hybrydy. A co do snapa to nie mam pojęcia :(

      Delete
  9. jak potrzebujesz "fotografa" to pisz śmiało :)

    ReplyDelete