17/02/2015

Moonchild Killstar


Cześć miśki!
Obiecałam notkę z pleneru, ale niestety mój fotograf stwierdził po 5 minutach, że mu za zimno i poszedł do domu, no więc z pleneru mam 3 notki haha, resztę zrobiłam sama. Sąsiedzi się gapili jak na debila jak latałam pod garażem w okół statywu, ręce zamarzły mi po 5 minutach, cała zamarzłam po 10 minutach, a robienie zdjęć zajęło mi jakieś 40minut (naprawdę ciężko ustawić jest to samemu, a złapać ostrość to już w ogóle cud) więc mam nadzieję, że to docenicie :') Na dniach idę z Grzesiem na zdjęcia, nie wiem co nam z tego wyjdzie, bo chcemy pokombinować z lustrzanką, się okaże. Ale ogólnie jak wolicie takie zdjęcia pod tym garażem od tych w domu to mogę tam robić, tylko muszę to ogarnąć lepiej, bo ciężko. No, to jak wolicie?
Postaram się wymyślać coś nowego, bo sama już rzygam tymi notkami w pokoju, ale niestety matura i mój podział godzin (codziennie kończę o 15, raz w piątek o 13) ciężko mi jest cokolwiek ogarnąć, bo zanim wrócę do domu i zjem, to już się ciemno robi cholera, a w dodatku nauczyciele się uwzięli teraz i łatwo nie będzie :( A no i jeszcze wymyślili sobie wprowadzenie elektronicznych dzienników na 2 ostatnie miesiące nauki, super :):):)):




top- ROMWE
ogrodniczki- ROMWE
kurtka- SHEINSIDE
creepersy- DEEZEE
kapelusz- UNKNOWN





























26 comments:

  1. ostatnie zdjęcie spodobało mi sie najbardziej :') chociaż jest tam kawałek nóg i creepersy to jest ono...>>>>>>>
    lewcix.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne zdjęcia :o 2, 5 i przed ostatnie <333 :)

    ReplyDelete
  3. Zdjęcie drugie od dołu jest naj naj naj naj na swiecie
    Ty jesteś naj
    wszystko jest naj
    hahaha ja nie wiem o co mi chodzi

    ReplyDelete
  4. a te zdjecia robiłaś lustrzanką czy telefonem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widać przecież, że lustrzanką

      Delete
    2. to sarkazm ?

      Delete
    3. pytałam właśnie bo na lustrzanke to to nie wygląda :P

      Delete
    4. noo serio , coś słaba ta lustrzanka :')

      Delete
    5. Nie słaba lustrzanka tylko nie było juz światła dziennego dobrego i słabe ustawienia

      Delete
  5. przedostatnie zdjęcie>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  6. świetna notka! :*

    ReplyDelete
  7. o boze jakie sliczne zdjecia jfkkdj ps zakochalam sie w tym topie:)))))

    ReplyDelete
  8. 2 od dolu zdj 💕💕💕💕💕mega
    tlo garazu tak super pasuje do tej stylizacji
    super

    ReplyDelete
  9. Cudowna stylizacja, ale nie nosze creepersów to trampki by idealne były ;)
    Piękna Ty !

    ReplyDelete
  10. Mimo, ze nie lubie takich szerokich spodni to wyszlo Ci wszystko bardzo fajnie. Zdjecia sa niesamowicie przyjemne dla oka, ta jakosc to o raanyy <3 szalenie mi sie podoba ta notka tylko mi szkoda, ze tam tak marzlas na dworze............

    ReplyDelete
  11. Nowa tapeta, dzięki :*

    ReplyDelete
  12. Cudna👌bardzo fajne ubrania i ogolnie... Nogi!👑ideał💎🙊🍬

    ReplyDelete
  13. Notki pod garażem możesz robić jak będzie cieplej, żebyś nie marzła Doncia :( btw. pięknie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  14. Cudowna stylizacja i super są te spodnie :*

    ReplyDelete
  15. sąsiedzi jak się tak gapili, to powinni przyjść Ci pomóc a nie
    haha

    ReplyDelete
  16. Straszne szumy na zdjęciach, nie wygląda na lustrzankę. Korzystaj z ustawień aparatu, nie ma co liczyć na automat :)
    Poza tym spoko outfit.

    ReplyDelete
  17. Niesamowity zestaw ! <3
    Uwielbiam takie klimaty ;)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE