04/02/2015

Mom, I think I need new shoes


Cześć miśki!
Miała być notka z pleneru, ale mama źle się czuje i nie ma mi kto porobić zdjęć zbytnio bo wszyscy zajęci, po za tym znowu sypie śnieg (please, stop). Stwierdziłam więc, że zrobię notkę o moich butach. Okazało się, że mam ich całkiem sporo....... Teraz powiedzcie mi dlaczego zdjęcia są ciągle w jednych :):) Też tak macie, że pare par, a macie jedne ulubione i i tak ostatecznie je ubieracie? :')






+ 3 pary w drodze :):)







































































































4 comments:

  1. Hahaha faktycznie dużo ich masz :OO
    Mam takie brazowe sandałki ze szmat jak ty

    ReplyDelete
  2. Te białe na słupku i zielone szpilki,mm - cudeńka! :)

    ReplyDelete
  3. Nie wiedziałam, ze nasz aż tyle butów :) bardzo ładna kolekcja ale niektóre nie kojarzą mi sie wgl z tb :)

    ReplyDelete
  4. Jestem tu po raz pierwszy i kompletnie mnie rozjebałaś na łopatki swoim logo.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE