08/02/2015

Let's get it started aha


Cześć miśki!
Mini relacja z Rzeszowa. Zdjęć miało być więcej, ale trochę z nich nie nadaje się do publikacji, a później już byłyśmy zbyt zajęte, żeby latać z telefonem. No ale coś tam jest. Ogólnie do Rzeszowa pojechałyśmy żeby połazić po klubach, ale udało nam się w sumie na razie zaliczyć tylko dwa haha. Co do pewexu- osobiście nie polecam, jakoś muzyka mi nie siadła, szybciej wyszłam niż weszłam. Później przeniosłyśmy się do carpe diem i tam już zostałyśmy do końca. Ogólnie polecam, ale dupy nie urywa. Może ktoś z Was poleci mi jakieś ogarnięte kluby w Rzeszowie? Słyszałam sporo o Fashion, więc na pewno ogarniemy następnym razem. Polecacie jakieś jeszcze?





płaszcz- SHEINSIDE
kardigan- UNKNOWN
top- CHOIES
spodnie- SHEINSIDE
buty- CHOIES
kapelusz- UNKNOWN

















Siedzi ciota

















Najlepszy


Chyba dopisze do to do list :')























Moja siostra (tak, mam siostre)





Specjalność mojej mamy pizzowe pierożki>>>>>>>>>>
































Pięknie tam











8 comments:

  1. Jejku jak Ci super jest <3
    Piękna :D

    ReplyDelete
  2. Super notka, uwielbiam takie relacje <3

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jak zawsze idealnie ubrana,jak zawsze idealny pomysł na wyjazd! :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Graciarnia u plastyków, polecam! To taki bardziej pub ale jest genialnie. I trumna na środku :D

    ReplyDelete
  5. haha, like a high life ! :D
    jakie kolejne miasto zwiedzacie? :

    / http://www.betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pjonaaa moja mama tez robi pizzowe pierożki ^^

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE