03/02/2015

,

I'm the one who knocks


Cześć miśki!
Dzisiaj notka naprawdę króciutka, bo cholernie boli mnie głowa. Chciałam Wam tylko pokazać bluzkę, która wczoraj do mnie przyszła. Nawiązuje do serialu Breaking Bad- nie przepadam za tego typu serialami, ale ten akurat gorąco polecam. Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to wiecie co robić :D Koszulke zamówiłam na pidżame :') Ale już ją kocham.




t-shirt- PERSUNMALL






















Jeszcze wstąpiłam dzisiaj na szmaty i znalazłam parę rzeczy:




To spódnica maxi, nie wiedziałam jak ją pokazać na zdjęciu

















Chciałam też przekazać Wam, że od dzisiaj do 10 lutego do godziny 12 odbywa się głosowanie na "bloga roku". Z każdej kategorii przejdzie dalej tylko 10 blogów, więc ciężko to widze niestety. W mojej kategorii jest prawie 300 blogów. Sms kosztuje 1,23zł, a dochód zostanie przeznaczony na fundację "dzieci niczyje", która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy.









5 comments:

  1. Te buty są super :D

    ReplyDelete
  2. Aaawww już sobie Ciebie wyobrażam w tej maxi spódnicy ! Oby głowa przestała boleć i powodzenia w Blog Roku ! :-*

    ReplyDelete
  3. spódniczka <3 zazdroszczę łupów *-*

    ReplyDelete
  4. druga spodniczka jest cudowna :* zaraz lece do brata po telefon i zaglosuje

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna koszulka oraz ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE