26/02/2015

Illuminati


Cześć miśki!
Pogoda się znowu zepsuła, pada, zimno, wieje, nici w plenerowych zdjęć, zostałam zmuszona do tego by zrobić kolejną pokojową notkę, ale niestety nawet na to nie miałam wiele czasu, bo się ciemno już robiło, i jakość< Nauki dalej w cholerę, dzisiaj miałam 4h instruktażu nie myślę już nawet tak mi mózg wyprali. Chwała, że jutro już piątek, to chociaż parę dni odpoczynku, a chyba śnicie, że się w weekend jeszcze będę uczyć. Przesz to, że mam tyle nauki to nie wiem w co ręce włożyć i w końcu wychodzi tak, że robię wszystko na raz i nie robię nic. W ogóle wszystko ostatnio przeciwko mnie. Kolano obite całe spuchnięte jakieś, zepsułam drukarkę, potykam się o wszystko na mojej drodze, a dzisiaj złamałam paznokcia na czekoladzie SUPER i dość już mam, a bałagan taki w pokoju, że ledwo wejść idzie, a nie mam siły zabrać się za sprzątanie, a w ogóle to przez tą szkołę na większość rzeczy już nie mam siły, a o czasie to już nawet nie wspomnę. Niech sie chociaż pogoda poprawi już, bo ileż można.






t-shirt- MEDICINE
koszula- ROMWE
tregginsy- DUNNES
creepersy- DEEZEE
choker- UNKNOWN


















































Tak to właśnie wygląda [*]







8 comments:

  1. Kliknięte w co trzeba doncia :] cudowne ubranka, szkoda że planowanych zdjęc nie ma, ale na pewno się uda innym razem i to jesscze lepiej niż się planowało :* piękna jesteś :(

    ReplyDelete
  2. Super koszula Don :*

    ReplyDelete
  3. U mnie pogoda ładna wiec moze i do ciebie niedługo przyjdzie hah
    Ale wszystko jakoś tez mi sie pieprzy no ale bd lepiej :)
    Bardzo ładna stylizacja

    ReplyDelete
  4. Ale super stylizacja <3

    ReplyDelete
  5. Doncia ja tak samo ostatnio, nie mam na nic siły przez tą szkołę, już nie mg się doczekać wakacji, kc <3

    ReplyDelete
  6. Donciu, gdzie kupiłaś te super kapcie ze zdjęcia na instagramie? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :||

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie moje, siostra je dostała pare lat temu :(

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE