15/02/2015

Gold mermaid


Cześć miśki!
Notka na szybko z wczoraj z przed wyjścia na 18, niestety więcej zrobić nie zdążyłam, ale planuje jakąś plenerową notkę na dniach, więc no, oby się udało. Jak na razie z notkami będzie coraz ciężej, jutro do szkoły :') Czas wreszcie zabrać się do nauki, bo matura za parę miesięcy. W sumie matura mi niepotrzebna jako tako, ale jak już chodziłam te 4 lata do tej szkoły to pasowałoby to zdać możliwie jak najlepiej. POWODZENIA.





sukienka- RIVER ISLAND
buty- CZASNABUTY



























10 comments:

  1. Super wygladasz :D

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  3. Cudowna ta sukienka *-*

    ReplyDelete
  4. jaka rybcia hoho :3

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawa jest ta sukienka! Podziwiam ludzi, którzy wybierają szkoły 4-letnie, ja w swojej jestem drugi rok i oczekuję 3 klasy aż to wszystko się skończy,haha! :) Miłej niedzieli, polinska.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  6. Sukienka kojarzy mi sie z syrenka :)))) super Doncia

    ReplyDelete
  7. Super sukienka i Ty śliczna jak zawsze :*

    ReplyDelete
  8. Super notka!! Kiedy nowy tattoo? Dasz nam znac tutaj i zdjecie ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 28 już!!!!! Notke z relacją zrobie haha

      Delete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE