Cześć miśki!
Dzisiaj chciałam zrobić notkę o case na telefon, bo często o nie pytaliście na asku, a właśnie dzisiaj dostałam paczkę, więc moja 'kolekcja' się trochę powiększyła. Tata mi puka do głowy po co mi tyle :):) Ale nie mogę się powstrzymać jak widzę no takie no jezu dsfsdfsadasfds. Chora. Nie przedłużając łapcie, bo czeka mnie tona nauki i jeszcze do fryzjera za godzinę. Nie wyrabiam już. Niech już będzie po tej maturze i dajcie mi święty spokój z tą szkołą. Jak ktoś ma na zbyciu jakieś dodatkowe godziny to z chęcią przyjmę.













 NEW YORKER

 NEW YORKER

 ALLEGRO

 H&M

 ALIEXPRESS

 ALIEXRPESS

TALLY WEIJL 

 ALIEXPRESS

 ALIEXPRESS

 DIY

 ALIEXPRESS

 NEW YORKER

 ALIEXRPESS

 TOPSHOP

ALIEXRPESS









24 comments:

  1. Wszystkie piękne :*

    ReplyDelete
  2. Zrobisz kiedyś notkę na temat jakich kosmetyków używasz do włosów , bo są cuudne *-* ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam niczego specjalnego, a obecnie to mi sie nawet odżywka skończyła więc serio nic haha

      Delete
  3. Ten z AM jest cudowny!
    Niesamowite masz paznokcie!

    ReplyDelete
  4. Twoje case sa megaa😁👌🐰

    ReplyDelete
  5. Twoje case sa megaa😁👌🐰

    ReplyDelete
  6. Nowe case i te z new yorkera i topshop >>>>>>

    ReplyDelete
  7. Doncia zauważyłam, ze jak nie prowadzisz Aska masz na blogu wiecej komentarzy hahh :) ps. Świetne case

    ReplyDelete
    Replies
    1. TEŻ TO ZAUWAŻYŁAM haha i sie ciesze cholernie bo myślałam, że przestaniecie tu wchodzić w ogóle :')

      Delete
    2. Cos ty, hah
      Zawsze bd tu wchodzić:) buzi

      Delete
  8. ładna kolekcja, moim ulubieńcem zdecydowanie jest ten z syrenką :D

    ReplyDelete
  9. co tam case! masz przepiękne paznokcie <3

    ReplyDelete
  10. Doncia królowo złota, zrobisz kiedyś notkę o twoich ulubionych bajkach? ;-)

    ReplyDelete
  11. Mam pytanko: czy zamawialas coś oprócz case'ów na AliExpress? Warto tam zamawiać? SWIETNE CASE :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamówiłam chokery ale to 2dni temu wiec chwile poczekam jeszcze, ogólnie to cholernie polecam, chwile sie czeka ale tak to za jeden case płace 30-50zl a tak to za 7 zapłaciłam 45zl :):)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. Case'y case'ami, ale paznokcie tutaj przykuwają uwagę!👌 przepiękne!

    ReplyDelete
  13. Wow śliczne te case Sonata 😆😃

    ReplyDelete
  14. Jakiego top coatu używasz na paznokietki? Proszę o odpowiedź #plox bo jestem w chwili wyboru/kupna nowego! :(

    ReplyDelete
  15. Z Topshopu najlepszy! *___*

    ReplyDelete