23/02/2015

Case


Cześć miśki!
Dzisiaj chciałam zrobić notkę o case na telefon, bo często o nie pytaliście na asku, a właśnie dzisiaj dostałam paczkę, więc moja 'kolekcja' się trochę powiększyła. Tata mi puka do głowy po co mi tyle :):) Ale nie mogę się powstrzymać jak widzę no takie no jezu dsfsdfsadasfds. Chora. Nie przedłużając łapcie, bo czeka mnie tona nauki i jeszcze do fryzjera za godzinę. Nie wyrabiam już. Niech już będzie po tej maturze i dajcie mi święty spokój z tą szkołą. Jak ktoś ma na zbyciu jakieś dodatkowe godziny to z chęcią przyjmę.













 NEW YORKER

 NEW YORKER

 ALLEGRO

 H&M

 ALIEXPRESS

 ALIEXRPESS

TALLY WEIJL 

 ALIEXPRESS

 ALIEXPRESS

 DIY

 ALIEXPRESS

 NEW YORKER

 ALIEXRPESS

 TOPSHOP

ALIEXRPESS









24 comments:

  1. Wszystkie piękne :*

    ReplyDelete
  2. Zrobisz kiedyś notkę na temat jakich kosmetyków używasz do włosów , bo są cuudne *-* ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam niczego specjalnego, a obecnie to mi sie nawet odżywka skończyła więc serio nic haha

      Delete
  3. Ten z AM jest cudowny!
    Niesamowite masz paznokcie!

    ReplyDelete
  4. Twoje case sa megaa😁👌🐰

    ReplyDelete
  5. Twoje case sa megaa😁👌🐰

    ReplyDelete
  6. Nowe case i te z new yorkera i topshop >>>>>>

    ReplyDelete
  7. Doncia zauważyłam, ze jak nie prowadzisz Aska masz na blogu wiecej komentarzy hahh :) ps. Świetne case

    ReplyDelete
    Replies
    1. TEŻ TO ZAUWAŻYŁAM haha i sie ciesze cholernie bo myślałam, że przestaniecie tu wchodzić w ogóle :')

      Delete
    2. Cos ty, hah
      Zawsze bd tu wchodzić:) buzi

      Delete
  8. ładna kolekcja, moim ulubieńcem zdecydowanie jest ten z syrenką :D

    ReplyDelete
  9. co tam case! masz przepiękne paznokcie <3

    ReplyDelete
  10. Doncia królowo złota, zrobisz kiedyś notkę o twoich ulubionych bajkach? ;-)

    ReplyDelete
  11. Mam pytanko: czy zamawialas coś oprócz case'ów na AliExpress? Warto tam zamawiać? SWIETNE CASE :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamówiłam chokery ale to 2dni temu wiec chwile poczekam jeszcze, ogólnie to cholernie polecam, chwile sie czeka ale tak to za jeden case płace 30-50zl a tak to za 7 zapłaciłam 45zl :):)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. Case'y case'ami, ale paznokcie tutaj przykuwają uwagę!👌 przepiękne!

    ReplyDelete
  13. Wow śliczne te case Sonata 😆😃

    ReplyDelete
  14. Jakiego top coatu używasz na paznokietki? Proszę o odpowiedź #plox bo jestem w chwili wyboru/kupna nowego! :(

    ReplyDelete
  15. Z Topshopu najlepszy! *___*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE