06/02/2015

And the winner is


Żyj tak, jak gdyby miało nie być jutra, a gdy jutro nadejdzie- żyj ponownie. Chciałabym, żebyście zobaczyli to co ja widzę. Że każdego wieczora gdy zamykacie oczy, następnego dnia możecie ich nie otworzyć. Że wychodząc z domu, godzinę później możecie do niego nie wrócić. Nie chodzi o to, żebyście się bali wyjść z domu. Chodzi o to, żebyście docenili każdą, każdą  malusieńką chwile, bo następnej mieć nie możecie. Zamiast żyć przeszłością czy przyszłością, zajmijcie się teraźniejszością. To co było już nie wróci. Chwile się nie powtarzają. Nie ma dwóch takich samych spojrzeń, dwóch takich samych uśmiechów. To co było zostaw za sobą. Wspominaj, ale nie żyj tamtym czasem. Przyszłość też nie jest pewna. Ważne jest tylko to co jest tu i teraz, w tym właśnie momencie. Co chciałbyś dziś zrobić? Zrób to. No po prostu jezu zrób to, co masz do stracenia? Przestań narzekać. Narzekanie nie prowadzi do niczego. Weź sprawy w swoje ręce, bo nikt nie zrobi tego za Ciebie. Zacznij żyć, a nie egzystować i obserwować, bo to się życiem nie nazywa. To istnienie. A istnienie a życie, to jak porównać masło do biurka (?). No dobra, teraz poważnie. Co chcesz dziś zrobić? Zastanów się nad tym na co masz ochotę, a co Cię powstrzymuje. Najprostsza rzecz. Przykładowo. Pokażę Wam jak wygląda Wasze myślenie. Masz ochotę na lody. Ale przecież jest zima. (Co z tego?) Daleko do sklepu. (Co z tego?) Nie chce mi się ubierać. ..................... Słyszysz jak to brzmi? I Ty narzekasz, że czujesz się źle, że Ci smutno, że Twoje życie jest bez sensu, a nie chce Ci się wstać i pójść do sklepu po pieprzone za przeproszeniem lody. 'Poszłabym na lodowisko, ale nie mam z kim'. Przepraszam... co? 'Jak pójdę sama to ludzie się będą na mnie gapić'. Przepraszam........... co? Czytacie to i myślicie sobie, 'no głupie' a sami w setkach sytuacji zachowujecie się tak samo, tylko nawet tego nie widzicie. Za każdym razem gdy pojawi Ci się w głowie myśl 'nie chce mi się' natychmiast wstań i to zrób. Za każdym razem gdy w głowie pojawi Ci się myśl 'co sobie ludzie pomyślą' wstań i zrób to o czym myślałeś. To nie jest wstyd. To odwaga. 'Ludzie pomyślą, że jestem inny'- przepraszam, ale to jeden z największych komplementów jaki możesz usłyszeć w swoim życiu. To właśnie to sprawia, że jesteś wyjątkowy, to właśnie to powinno Cię napędzać, a nie dołować. To jest Twoją największą siłą i największą zaletą. Przestań myśleć w sposób który Ci narzucono. Jak chcesz wyrażać siebie, jak chcesz być sobą bojąc się wyrazić własne zdanie? A tylko Twoje własne zdanie jest coś warte. Ludzie podążają za grupą, bo tak jest łatwiej przyswajają narzucone wcześniej przez miliony osób zdanie, bo tak jest łatwiej, bo nie musisz zastanawiać się hm co ja tak naprawdę myślę na ten temat. Pomyśl np. teraz o rasistach. Ten sam umysł, taki sam układ krwionośny, taka sama częstotliwość uderzeń serca, te same lęki, te same marzenia. Różnica? Kolor skóry. To tak jak gdybym ja powiedziała, że Cię nie lubię bo masz niebieskie oczy. A ludzie powiedzieli, że niebieskoocy przejawiają większą skłonność do kłamstwa i morderstw. Ale większość społeczeństwa i tak powie, że 'nie, ja po prostu nie lubię niebieskookich' czyt. nie lubię bo ludzie powiedzieli mi, że mam nie lubić, bo wszyscy się śmieją to ja też. Widzicie? Odrzuć to wszystko. Przestań słuchać tego w jaki sposób ktoś każe Ci myśleć. Myśl samodzielnie. Rób to na co masz ochotę i zacznij żyć. Dla dobra innych i przede wszystkim dla dobra samego siebie. Przeczytaj to zdanie ze zrozumieniem. ZACZNIJ ŻYĆ. Wiem, że się boisz. Ale nie odrzucaj strachu, Traktuj to jako motywator. To, że boisz się czegoś zrobić oznacza, że ma to jakieś znaczenie. No, to co dzisiaj robimy?






17 comments:

  1. Jak dla mnie najlepsza notka motywacyjna <3 Kocham Cię

    ReplyDelete
  2. jeeny kocham Cie normalnie

    ReplyDelete
  3. Najprawdziwsza prawda! Aaa kocham ta notke,to co napisalas.To chyba najbardziej motywujaca notka na tym blogu i dotyczaca mnie samej.Nie mozna zyc tym co ktos nam narzuca i zrozumialam to wlasnie teraz!

    ReplyDelete
  4. Jejuu zajebista, dziekuję: *

    ReplyDelete
  5. O mamo :( cudowna hxfjsjsmnk

    ReplyDelete
  6. Dziś zaczynamy żyć.. najwspanialsza. Uderzasz z w tak czułe punkty, a tak skutecznie nagle je leczysz..

    http.://www.betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jeejj daje duużo do myślenia <3
    Doncia ale ty jesteś mądra :*

    ReplyDelete
  8. Post na medal !
    http://enojoylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. cudowna notka :') ♥

    ReplyDelete
  10. Doncia jednym z najlepszych komplementów jaki usłyszałam było "bo ty masz gdzie co ludzie pomyślą" :) Kurde, każdy powinien mieć gdzieś co sobie o nim pomyślą obcy ludzie, jedynie mogą zwracać uwagę na opinie bliskich osób.

    ReplyDelete
  11. Doncia,jesteś najlepsza na świecie,umiesz to opisać lepiej,niż nawet jakiś specjalista!:")
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. jesteś cudowna, nawet nie masz pojęcia jak bardzo pomagasz takimi notkami, jak wiele dajesz do zrozumienia, dziękuję!!

    ReplyDelete
  13. Dziękuję! ❤

    ReplyDelete
  14. Ojeju urzeklo mnie to:(
    www.lajfissimple.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mam ochotę do Ciebie napisać,spotkać się,porozmawiać! tak bardzo tego pragnę, czy mogę to zrobić? szczerze to trochę brak mi odwagi,ale będę walczyć i w końcu dostaniesz ode mnie list,bądź wiadomość na fb ;p

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE