18/01/2015

Think- it's not illegal yet


Cześć miśki!
Miała być relacja z Rzeszowa no i jest, ale niestety trochę krótka, bo zajęłyśmy się szukaniem butów (których i tak nie kupiłam) i nie miałam czasu robić zdjęć. Ale coś tam jest.
Wrzuciłam też dzisiaj nowy krótki cover, so:









płaszcz- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
buty- CHOIES (KLIK)
szalik- CHOIES (KLIK)
torba- H&M




 Najlepsze poranki





































Te buty >>>>>>>>>> pull&bear jak coś



 Paradise



 Always
















Jak ktoś zgadnie co tu robie to mistrz :):)



video


















Ogólnie to pojechałam po buty a kupiłam sukienkę i stanik :')


 Bershka



H&M







9 comments:

  1. Cudowny ten szalik i sukienka!
    Poklikane ;)

    ReplyDelete
  2. Jaki śliczny ten stanik! Chcę Cię zobaczyć w tej sukience :D

    ReplyDelete
  3. haha, świetna notka. a ten stanik śliczny :)
    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Długo czekałam na ten kawałek, jak zwykle świetnie - pisałam już to na instagramie, niewielu potrafi dobrze zaśpiewać tą piosenkę. Też przymierzam się do nagrania jej coveru, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Miłej niedzieli :) polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ratujesz ślimaka ? :D cover na propsie ;)

    ReplyDelete
  6. hahahahah nie ma to jak chwalić się puszapem :D
    świetna notka!

    ReplyDelete
  7. Świetny stanik, notka mega <3

    ReplyDelete
  8. https://twitter.com/lakeoffiree16/status/556211570314055681
    moge prosić o rt? :((

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE