08/01/2015

Pink fluffy unicorn dancing on rainbow


Cześć miśki!
Umiera z tego zimna. Nie na wi dze. Czekam aż wreszcie zrobi się cieplej i ruszamy gdzieś na zdjęcia w teren, bo na razie w kółko to samo, wybaczcie mi.



sweter- CHOIES (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- DEEZEE
case- DIY






































































Najlepsza kawa świata











Moje magiczne pudełko



:')







Nie mam pojęcia co mnie tak urzekło w tym zdjęciu



Łapcie pare zbliżeń pamiętnika, robiłam go sama, już troche przeżył, więc no haha



















































Bawie sie ostatnio w kucharza. Naleśniki ze szpinakiem i serem feta w sosie czosnkowym + pomiory tadaaaaa








10 comments:

  1. Też potrzebuję jakichś zdjęć w końcu, mam niedosyt. I widzę, że nie tylko ja zbieram takie pudełeczka od biżuterii haha :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje notki <3 Nie dajesz samych zdj z mody, ale jedzenie i inne to jest świetne <3

    ReplyDelete
  3. Jakie te spodnie są super, raany!
    Ale gdybym wyszła w nich w tą pogodę to by mi chyba nogi odmarzły :')
    Ale rozumiem że ubrałaś je do notki tylko? ;D

    ReplyDelete
  4. DoNatalio Pawlik.
    Uwielbiam Cie.
    Tbh ur the best.

    ReplyDelete
  5. jezus tak! nie ma lepszej kawy jest moja ulubiona o jeny

    ReplyDelete
  6. Schudłaś ? :O

    ReplyDelete
  7. Te spodnie są świetne, a Twoje nogi jeszcze lepsze, zazdro:')

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tyle fajnych zdjęć, że nie wiem na czym oko zawiesić:')
    spodnie, case, pamietnik, NALESNIK mniam:(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE