30/01/2015

Mix+ prom


Cześć miśki!
Dzisiaj kolejny mix dzień, bo troszkę się ich nazbierało już. Przepraszam jeśli któreś już tutaj były, mogę nie pamiętać, że dołączyłam je do notek ze stylizacjami. Cieszę się, że wybaczcie mi moje pokojowe notki haha. CHCIAŁAM TEŻ PODZIĘKOWAĆ WERONICE ZA PACZKĘ! Nie lubie dostawać od Was prezentów, jakoś, no ogólnie nie lubi, głupio mi wtedy, ale co jak co Weronika trafiłaś ze wszystkim, a mini apteczka- od dzisiaj zawsze ze mną haha, dziękuje! + na dole czeka Was pare zdjęć ze studniówki, niestety chyba jedyne jakie mam :(






Śpi księżniczka









Chacapuri ze szpinakiem serem feta i suszonymi pomidorami


Możecie dodawać, nie przyjmuje nieznajomych, ale dodaje snapy na my story, żebyście mogli je widzieć, ciesze sie, że jest was na nim coraz więcej, już ponad 1k!


Jeśli ktoś sie waha czy robić hybrydy- robić...........


Klaudia mi narysowała :')


Tata mnie kocha haha


Kiedyś zrobił mi takie płyty





Najpiękniej zapakowany list, przysiegam











Dzięki Weronika!!!!!!!!!!!!


If you bleed, at least bleed like a princess 





Pomieszało mi zdjęcia............. no nic
Tamte nowsze teraz te starsze haha
Moje jedyne zdjęcie z sylwestra o 5 rano


Zrobiłam obudowe :):)





My new love























W Legendzie, krzesła w suficie, kocham to

















Kolejny list!
























Z nagrywania prezentacji na studniówke haha























Lisek>>


Dziękuje za wyświetlenia!!!!!!!!!!!


Panierowany ser pleśniowy z żurawiną i kromka w jajku


































Tarta





List od google dostałam :')


Kto jest geniuszem? Ja


Akwarium w Krośnie


Przemek ciota




















Soho, polecam





 Zakochana jestem w tej płycie


A to dalej moja największa miłość>>>>>>>>>








A teraz pare zdjęć z tej studniówki


sukienka- H&M (DIY)
buty- CZASNABUTY
bralet- H&M
torebka- CHOIES
naszyjnik- CHOIES
pierścionki- KATHERINE













































8 comments:

  1. Oddaj kuce pony i tunele!
    Genialnie wyglądałaś na studniówce <3_<3
    Jak to robisz, że wciąż jesz i jesteś taka szczupła?
    + oddaj torebkę ze studniówki

    ReplyDelete
  2. Ile zdjecccccccc :o jestes piekna Natalia <3

    ReplyDelete
  3. Ale super notka <3

    ReplyDelete
  4. boże idealna jak zwykle doncia
    super masz te ubranka z choies takie .. Twoje XD
    wgl masz super gust muzyczny, tez kocham te plyte'
    buzi

    ReplyDelete
  5. Jeju, robisz mega dużo zdjęć, ale to dobrze, bo uwielbiam je oglądać
    ślicznie wyglądałaś na studniówce <3

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ej no, byłaś w Akwarium w Krośnie! Gdybym wiedziała... Jak mogłaś Doncia :( :*

    ReplyDelete
  7. Mogłabym się dowiedzieć na czym są przyczepione zdjęcia w twoim pokoju? wygląda to rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE