10/01/2015


Nie chcesz umierać. Najbardziej na świecie pragniesz żyć, ale po prostu nie potrafisz. Spokojnie, tego można się nauczyć, możesz uczyć się każdego dnia. Pomyśl, po co przyspieszać nieuniknione? Faktem jest, że i tak umrzesz, ale poważnie, pomyśl, po co to przyspieszać? Masz tyle możliwości. Jezu. Jesteś człowiekiem. Jesteś wolna. Możesz robić co tylko chcesz, co tylko sobie wymarzysz. Co Cię tak psychicznie wykańcza? Ludzie? Pieprz ich. Rób to na co masz ochotę, a nie to to czego oczekują od Ciebie inni, bo możesz, bo mimo wszystko potrafisz. Po prostu bądź sobą i przestań się przejmować, doceń te małe rzeczy. Masz ochotę śpiewać? Śpiewaj. Masz ochotę tańczyć? Jezu tańcz na środku drogi jeśli tylko to sprawi,że będziesz przez chwilę szczęśliwa, a jeśli ludzie będą się z Ciebie śmiać to tylko i wyłącznie z zazdrości, bo to oni tak naprawdę nie potrafią żyć, bo jesteś wolna wówczas gdy oni stawiają sobie jakieś chore ograniczenia, bo boją się żyć, boją się żyć po swojemu. Uśmiechnij się czasami sam do siebie, tylko dlatego, że możesz, bo możesz. Idź sama na spacer i doceń to. Wczuj się w wiatr, w słońce, w deszcz, w cokolwiek. Możesz widzieć, możesz czuć, możesz chodzić kuźwa- ty możesz iść gdzie tylko zapragniesz. Co z tego, że się boisz. Strach tak naprawdę uświadamia Ci, że żyjesz. Możesz być lepsza od tych ludzi. Wróć. Ty już jesteś lepsza, bo walczysz. Czego Ci więcej potrzeba kiedy cały świat stoi przed Tobą otworem? Nie ważne jak wyglądasz. Chociaż raz o tym nie myśl. Masz ręce którymi możesz zrobić co tylko chcesz i masz usta, którymi możesz mówić. Nie liczy się to jak wyglądasz. Nie liczą się słowa. Liczą sie czyny i prawda jest taka, że pod koniec Twojego życia nikt nie będzie pamiętał, że miałaś grube nogi, krzywy nos, pryszcza na środku czoła. Będzie się liczyć tylko to co miałeś odwagę zrobić.
Wyeliminuj ze swoja słownika zdanie 'nie chcę mi się'. Za każdym razem gdy w Twojej głowie pojawi się taka myśl- wstań i idź zrób to co miałeś zrobić. Powodzenia.


12 comments:

  1. Każda Twoja taka notka pomaga, daje do myślenia, daje kopa, żeby dążyć do celu. Jesteś wspaniała, powodzenia ze wszystkim!!! :*:*

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za ten wpis, naprawdę: (

    ReplyDelete
  3. Czytam to i wyje :( Mam jakiś zły okres w swoim zyciu, nie mam ochoty życ :( Z chłopakiem mi się nie układa, czuje się bezsilna, ciągle myśle żeby sobie coś zrobic, nic mnie nie cieszy :( Ale uwielbiam Twoje notki, poprawiają moje myślenie, chce wkońcu zmienic moje myślenie, ale nie udaje mi się :(

    ReplyDelete
  4. O jaa, strasznie mi pasuje do tego piosenka Arki Noego- nieidealna (może to i piosenka dla dzieci ale jest super) Spawdz doncia!

    ReplyDelete
  5. BOŻE DONIA SERIO BARDZO CI DZIĘKUJE POMOGŁAŚ MI Z KAŻDĄ TWOJĄ NOTKĄ MOTYWACYJNĄ DOCENIAM CORAZ WIĘCEJ I KORZYSTAM Z ŻYCIA DZIĘKI TOBIE

    ReplyDelete
  6. Nie da się opisać słowami tego ile dla mnie zrobiłaś,dziękuję Ci że jesteś z nami!

    ReplyDelete
  7. Podbudowałaś mnie, serio! Jesteś wielka!

    ReplyDelete
  8. Jej post naprawdę... Będ go cczytać codziennie;*

    ReplyDelete
  9. jesteś wspaniała, doceniam to jak nas motywujesz i dajesz dobrego kopa w dupe ;*

    ReplyDelete
  10. Dobra robota , naprawde , jestes wspaniala osoba i bardzo chcialabym cie koedys zobaczyc , mieszkam w jasle

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE