29/01/2015

I believe in aliens



Cześć miśki!
Już naprawdę kończą mi się pomysłu na zdjęcia w domu i pod domem :):) Niech już przyjdzie wiosna, bo za niedługo to nie wiem co to będzie. Nie mam gdzie robić haha, no ale staram się, mam nadzieje, że dzisiejsza notka ok. Jutro miałam iść na sesje, ale fotografce popsuł się aparat no i niestety nici z tego. Następnym razem. A ogólnie to teraz ferie, będę miała pare tripów- Rzeszów, Kraków, to postaram się porobić jak najwięcej zdjęć i wykorzystam kogoś, żeby porobił mi wreszcie jakieś inne zdjęcia! No, to buzi.





sweter- ROMWE
creepersy- DEEZEE
skarpetki- TOPSHOP



































































6 comments:

  1. I co? :') mam napisać że kolejna świetna notka,czy monotonne to juz?
    OKI
    KOLEJNA ŚWIETNA NOTKA DONCIAAA!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Oo świetnie notka. Ostatnio wygladasz caly czas jakos elegancko... ja w zupelnosci wole ubrania na luzie, ciekawe bluzy, creepy, plecak w czaszki niz plaszczyki i ładna torebeczka :D
    Mam nadzieje, ze bedziesz dodawala wiecej takich notek z czarnymi, mlodziezowymi outfitami na co dzien. Buziaki

    ReplyDelete
  3. niekorzystnie . przytylas

    ReplyDelete
  4. Oddaj mi sweter i tę torebkę, która jest za tobą! <3
    Czekam na kolejne zdjęcia i mam nadzieję, że fotografowi się naprawi aparat, bo będzie źle XD

    thekallasowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jejku jesteś cudowna <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE