Happy new year

January 02, 2015


Cześć miśki!
Jak po sylwestrze? Bo mój był najlepszy ze wszystkich jakie miałam do tej pory, nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobrze. Mam nadzieje, że Wy też się dobrze bawiliście!
Nowy rok, pierwsza laba już za mną (tak, kazali nam iść dzisiaj do szkoły). Za niedługo studniówka, matura, jak pomyśle ile pracy przede mną to nie wiem czy sie śmiać czy płakać, ale poleci, a później wakacje i praca no i przeprowadzka do Londynu. To już tak blisko. Sama nie wierze, że to się będzie działo naprawdę. Keep it going.









spodnie- PERSUNMALL (KLIK)
top- CHOIES (KLIK)
buty- DEEZEE
skarpetki- TOPSHOP
kapelusz- UNKNOWN
pasek- UNKNOWN

























































































  • Share:

You Might Also Like

20 Comments:

  1. mój sylwester tez najlepszy ze wszystkich ✌
    świetna notka :*
    kocham twoje zdjęcia z dziwna mina hahha

    ReplyDelete
  2. dlaczego taka perf :( i plakat BMTH na drzwiach omg
    cudowne creepersy :D
    ZUZANVX.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. A tak chciałem Cię spotkać a Ty do Londynu haha <3💖💖💖
    Zapraszam:* fasolkaswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękna doncia <3
    nefuratek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. najwspanialsza nata!
    haha mina kciukersa od zawsze, najlepiej<3

    http.://www.betweenfingers.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jesteś cudowna <3

    ReplyDelete
  7. Artystyczna dusza!

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz <3 zapraszam do mnie :* może zaoberwujesz? bede bardzo wdzięczna http://meeaningoflife.blogspot.com + ja Cb obserwuję i licze na rewanż :* pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  9. Miałam takie skarpetki na komunie!! :D

    ReplyDelete
  10. Hmm nie chcesz iść na studia? Przecież jakby nie patrzeć nie masz zawodu, gdzie cię ktoś przyjmie za granica? Do kogoś jedziesz czy tak na własna rękę? 😃

    ReplyDelete
  11. Przecież ma zawód, bo chodzi do technikum, a poza tym za granica, to nie Polska, ze wymagaja 5letniego doswiadczenia, 20lat, wyższej szkoły, doktoratu i magistra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jak do technikum chodzi to jakim cudem za 9 miesięcy kończy szkołe, przecież teraz chodzi do 3 kl a technikum jest 4 letnie ;) no niestety za granicą jest podobnie mam kuzynke i kuzyna za granicą dokładnie właśnie w londynie i mówią że bez papieru (matury) i dobrej szkoły nie da rady dostać porządnej pracy a tym bardziej dobrze płatnej, no chyba że ktoś ma zamiłowanie zostać na zmywaku to wtedy droga wolna :P

      Delete
    2. Jestem w 4 klasie i wyobraź sobie, że mam w planach zdać mature, w ogóle co was interesuje moda edukacja przepraszam bardzo bo wydaje mi sie że to moja sprawa

      Delete
  12. ale sliczne te spodnie i skarpetki!!

    ReplyDelete
  13. Świetne te spodnie! :)
    Życzę powodzenia w tej przeprowadzce, bo to musi być na pewno trudne w jakimś stopniu. Zostawienie znajomych, swojego pokoju i innych waznych rzeczy, powodzenia! :)

    ReplyDelete
  14. Piękna jak zawsze haha <3<3 powodzenia w Londynie, może kiedyś się tam spotkamy bo też po maturze lub studiach tam się wybieram* ;*;

    ReplyDelete
  15. Świetne skarpety.. Hahaha nic.. Kocham czytać twoje notki <3

    ReplyDelete