21/01/2015


Cześć miśki!
Tak jak obiecałam notka 'z pleneru'. Podejrzewam, że Wam też już zbrzydły notki w pokoju. Chce robić takie zdjęcia, relacje jak ta z dzisiaj, ale niestety Karolina jak kończy to już ciemno, a tak to albo ja kończę za późno albo wszyscy mieszkają na drugim końcu miasta i nie ma mi kto porobić zdjęć, bo zanim doszłabym do domu, przebrała się bla bla to już za ciemno też i nici ze zdjęć. Grzesiu okazał się super fotografem, więc jakoś to wykombinujemy i spróbujemy chodzić na takie zdjęcia częściej! A teraz akurat powinno być sporo notek, bo się skumulowało wszystko i parę paczek dostałam w jeden dzień no i nie wiem jak teraz wyrobię :')
Co do konkursu- nie mam pojęcia co ja robię nie tak haha, jestem jakaś tępa, nie potrafię potwierdzić udziału nie wiem gdzie wkleić ten link. Myślałam, że teraz dobrze zrobiłam, ale dalej nie otrzymałam potwierdzenia. Czy ktoś może mi z tym pomóc?







spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
koszulka- ASOS, CHOIES (KLIK)
plecak- CHOIES (KLIK)
buty- DEEZEE
naszyjnik- KATHERINE
plugi- ALTERFAMILIA
































































































7 comments:

  1. piękne zdjęcia :) bardzo podoba mi się ten plecak agatabloginlovewithdreams.blogspot.com pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Ale super notka :D Takie w plenerze możesz robic <3

    Ślicznaś <3

    ReplyDelete
  3. brawa dla fotografa Grzelaxy

    ReplyDelete
  4. Doncia niekorzystnie wyglądasz w tych spodniach, ale bluzka świetna!

    ReplyDelete
  5. Mega sa te spodnie i buty a plecak to juz w ogole.. Slicznie wygladasz i masz swietnego fotografa :3 Licze na jeszcze wiecej zdjec w plenerze :) ps. Przez ciebie mam teraz ochote na pizze :))

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE