27/01/2015

First polo neck


Cześć miśki!
Dzisiaj notka z golfem- zaryzykowałam, zamówiłam i jestem coraz większą fanką swetrów w tym guście, polecam. Staram się ostatnio kombinować z innymi ciuchami, bo wpadłam w dziwną monotonnie i wszystkie stylizacje były na jedno kopyto, więc teraz zacznie się pojawiać tu coś nowego. W sumie to jestem ciekawa, czy spodobają się Wam moje pomysły, bo chce trochę pokombinować i trochę się boję, że przekombinuje :')




sweter- SHEINSIDE
spodnie- SHEINSIDE
torebka- CHOIES
pasek- UNKNOWN

















































5 comments:

  1. Mój chłopak się ze mnie śmieje, że ciągle chodzę w sweterkach, ale cóż poradzić, że to najlepsza rzecz jaka została stworzona? Haha! :) Pasuje Ci golf!

    ReplyDelete
  2. Ale Ty musisz nas kochac, ze robisz notki jak jestes chora :( :*

    ReplyDelete
  3. Jejku pięknie wyglądasz w tej stylizacji <3

    ReplyDelete
  4. twoje oczy są najcudowniejsze na świecie!♥
    czekam na nowe stylizacje,na pewno będą coraz lepsze!
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE