06/01/2015

DSfsafsdafdsdsadsa


Cześć miśki!
Miałam sie dzisiaj zabrać za notke z dalszą częścią tych starych zdjęć, ale nie ogarnęłam tego wczoraj, a teraz dopiero wróciłam do domu i czeka mnie zrobienie projektu na jutro do szkoły [*] więc łapcie mix zdjęć:

























Z serwetki :')



Polecam!



"Anioły i Demony" ale coś sie wczytać nie mogę w to



Szalik CHOIES KLIK















video
Nie pamiętam jak sie nazywał ten film, był beznadziejny, ale ten fragment>







W koszulce w paski notka już była, pozostałe dwie rzeczy pokaże Wam na dniach



















Uwielbiam grać w kości



:')















Ktoś sie wybiera z Was też?



5km z buta- odmarzły mi uda











Moja specjalność haha, cukinia w jajku chleb w jajku i pesto z pomidorów



Trylogia niezgodnej>



















Doma to namalowała :):):)
















8 comments:

  1. Szkoła jest okropna, wcale nie mam ochoty tam wracać :( Życzę Ci powodzenia z projektem! Co do zdjęć to świetnie wyglądasz w kitce i nie pamiętam kiedy ostatnio grałam w kości, miłego wieczoru! http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Doma............ jeny, najlepsza. Teraz jest najgorszy czas, sama nie wiem co robić, bo tyle wszystkiego, że szlag mnie już trafia. Nie skończyła się jeszcze przerwa świąteczna a ja już czekam na ferie...............
    Mam nadzieję, że na dniach jednak znajdziesz czas i sklecisz jakąś konkretniejszą notkę ze zdjęciami, trzymam kciuki :3

    ReplyDelete
  3. jakie siniaki na nogach, biedna :C
    zapraszam do siebie www.martynatestuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. http://2.bp.blogspot.com/-GqlZcUb8jC0/VKwQ4dQ0L6I/AAAAAAAASCU/GdJsjIDmxjk/s1600/IMG_6608.JPG Zrobisz w tych spodniach notke? :D

    ReplyDelete
  5. plakat pod biletem na while she sleeps/cancer bats wydawał mi się znajomy. taki sam wisi u mnie na ścianie! :D

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia i piękne pierścionki: -)
    fasolkaswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. szkoda że ten jogurt lepiej wygląda niż smakuje :C

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE