15/01/2015

Back to the past


Cześć miśki!
Prosicie o dalszą część tych starych zdjęć, więc siadłam wczoraj i wybrałam parę. Kiedyś jeszcze może zrobię taką notkę bo mam jeszcze masę zdjęć po innych folderach :D Myśle jeszcze nad notką typu 'co jest w moim telefonie' + playlista, notka o wegetarianizmie, bo o nią prosicie. Myślę, że niezbyt wiele mogę powiedzieć na ten temat, bo nie siedzę w tym zbyt długo, no ale spróbuję. Mogę zrobić też coś o 'moje ulubione ubrania'. Mam do Ws prośbę- napiszcie mi pod tym postem jakie notki chcielibyście tutaj zobaczyć :)
Łapcie te zdjęcia, wiem, że niektórzy z Was będą je pamiętać haha
































































































































































































No, chyba troche sie zmieniłam haha







25 comments:

  1. Wow jaka zmiana :D nie poznałam Cię ;3

    ReplyDelete
  2. jaka doncia haha :D
    mogłabyś zrobić notke o książkach jakie czytasz/łaś

    ReplyDelete
  3. Troche sie zmieniłaś? TROCHE?

    ReplyDelete
  4. Chcemy notkę 'moje ulubione ubrania' czy jakoś tak haha

    ReplyDelete
  5. najsłodsze jest to z pieskiem twoim, i to czarno biale jak siedzisz na krześle :))) ale dobrej jakosci zdjecia tak wg :0

    ReplyDelete
  6. Jeeej pamiętam każde z tych zdjęć, uwielbiałam Twojego photobloga! I widzę, że jest nawet zdjęcie z Olą (Tolka?), wiesz co się z nią teraz dzieje? Przepraszam, ale z natury jestem stalkerem :(

    ReplyDelete
  7. pamiętam prawie wszystkie, a to w wózku to już legenda, wszędzie milion razy było :D

    ReplyDelete
  8. Doncia zawsze byłaś śliczna :) Z twarzy jesteś jak dla mnie taka sama :D Włosy inne xd

    ReplyDelete
  9. Możesz zrobić notkę o ubraniach jestem za

    ReplyDelete
  10. Jeejku, pamiętam te wszystkie zdjęcia :D http://2.bp.blogspot.com/-L2nsrhTaL7Y/VLfb4f8ww2I/AAAAAAAASXY/0HkB5cLXy7I/s1600/5267.JPG Te najlepsze <3

    ReplyDelete
  11. nie sprzedawaj lustrzanki! jakość tych zdjęć jest taka supcio! powinnaś częściej robić nią zdjęcia, są wiele przyjemniejsze w odbiorze. :)

    ReplyDelete
  12. Pamiętam chyba wszystkie,haha! :) W ogóle to mam dość nietypowe pytanie - mówili kiedyś na Ciebie krakers, czy mi się to ubzdurało? Hahaha

    ReplyDelete
  13. Doncia o wegetarianizmie mozesz ztobic:) :*

    ReplyDelete
  14. na początku taki gimbusek a potem coraz piękniejsza :*

    ReplyDelete
  15. Mi sie marzy zebys nagrala jakis vlog.. :') chociaz raz :(

    ReplyDelete
  16. Ja nawet TERAZ tak ładnie nie wyglądam, jak Ty KIEDYŚ :O piękna!!

    ReplyDelete
  17. O kurde, od początku ładna, ale teraz coraz ładniejsza!

    ReplyDelete
  18. taaak, te zdjęcia pamiętam doskonale haha, ciągle nosiłaś te bransoletki na ręce :D 3/4 lata a tyle się potrafi zmienić... Jak dla mnie możesz zrobić wszystkie notki, jakie wspomniałaś i ... jeszcze więcej starych zdjęć XD

    ReplyDelete
  19. Jeju, zawsze taka śliczna, super te zdjęcia haha

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. O jaka słodka Doncia hahaha, ja popieram wszystkie pomysły na posty!

    ReplyDelete
  21. Na tym zdjęciu gdzie stoisz na skale wyglądasz dokładnie tak sam jak teraz wygląda Ania Żygłowicz

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE